štvrtok 7. júna 2012

Balea Sheabutter Vanille





Veľakrát som Vám písala ako veľmi mám rada Balea limitky. Preto ma neskutočne potešilo, keď som našla v DM-ke túto. Ide o 300ml krém na ruky s ,,bambuckým maslom" a dávkovačom, čo je nesmierne praktické. Krémik stál čosi okolo dvoch eúr, mám pocit, že 1,98, čo je výborná cena. Keď som došla domov a použila som ho, bola som najpv úplne zhrozená. Ak máte doma nejaké kvalitnejšie výrobky z bambuckého masla, viete, že má pomerne hustú konzistenciu. Tento krém však o niečo hustejší ako voda. Najprv som bola zhrozená, ale povedala som si, čo by som zase čakala za dve eurá. Položila krém na poličku do zabudnutia..Ale potom sa zrazu oteplilo, ale suché ruky ostali. No predstava, že by som si ich teraz mala krémovať niečím reálne hutným ako bambucké maslo ma znechutila a vybrala som naspäť tento krém.
Je naozaj super v tom, že aký je riedký je ľahký čo môže vyhovovať tým, že sa neradi ,,patlú" krémami, vonia neuveritelne krásne a keď zaspávate máte pocit, akoby ste boli medzi cukríkmi. No jeho kvalita nie je moc valná. Hydratuje len mierne a je naozaj veľmi riedky. Za mňa je to pol na pol, ale druhý krát by som si ho už asi nekúpila.

A čo Vy? Aké krémiky na ruky používate? Máte radi Baleu?

7 komentárov:

  1. no asi by som donho išla ak by bol ešte v predaji...neviem vobec co sa teraz v drogerkach nachadza dala som sa na 10 pan project co znamena ze si mozem nieco kupit az ked miniem 10 produktov :D ale vanilkovu vonu milujem... kvalita by mi az tak nevadi ved co moze cakat od znacky balea to uz si musi zena kupovat stym vedomim ze bud to bude dobre alebo nie... za taku cenu predsa...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezká recenze. Já bych tedy do něj asi nešla podle toho, co píšeš.
    Já mám na ruce nejraději bambucké máslo d L'occitane, nic lepšího jsem doposud neměla. Jinak od Baley mám ráda limitkové třpytivé tělové mléko v tubě (stojí myslím 49,90,- Kč), když se večer natřu, tak se třpytím i ráno a přijde mi, že dodá pokožce i lepší barvu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MissBeautyAddict - to by som ja nevydržala :)ale každopádne držím palce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám tento malinový a recenziu som naňho písala v tomto článku-
    http://diytutorialslizzy.blogspot.sk/2012/06/balea-raspberry-handcream.html
    jednoducho som z neho nadšená! o tomto som sa dozvedela až neskôr,ale rada by som ho skúsila tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. používá ho mamka a je s ním spokojená!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lizzy - ja mám malinový sprchový gél a je famozny! Nevedela som, že je aj krémik! Pôjdem sa po ňom hnedˇmrknúť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vystihující recenze. Také jsem se při prvním použití zhrozila, ale už je to lepší a používám ho ráda. :o) Mně při delším roztírání po rukou jakoby tuhne. Jinak mám Baleu ráda, hlavně sprcháče a melounové tělové mléko. :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne