sobota 28. júla 2012

Letné tipy

 
Mohli ste si už na mojom blogu všimnúť, že som pomerne veľký voňavkový maniak. Naozaj nákup parfumov patrí medzi moje najobľúbenejšie kozmetické nákupy avšak kvôli pomernej drahšej finančnej obľube ich ani zďaleka nenakupujem tak často akoby som chcela. Alebo kvôli mojej lakomosti či možno aj striedmosti, predsa len cez 20 parfumov na poličke nevyvoláva akútnu potrebu každomesačného nákupu. Tak či onak leto je pre mňa trošku problém. Ja osobne mám najradšej ťažšie a hlavné silné vône, ktoré na leto nie sú tým pravým ideálom na parfémy na leto. Letné citrusové vône síce mám rada, ale ich nákup nie je presne to pravé orechové. Samozrejme teším sa z nich, voňajú mi, našla som si také čo mi aj svedčia (názory okolia J ale poznáte to, kedˇraz máte radi Gucci Rush tak Green Tea od Elizabeth Arden je predsa len z iného gusta.
Nie je to však len intenzita parfumov čo mi na lete trochu prekáža ale aj to, že ich nosenie nie je práve ideálne pokiaľ plánujete pobyt na slnko. A ja sa nimi oblievam tak rada J Našťastie je tu pár náhradných riešení, ktoré Vám umožnia nádherne voňať aj na kúpalisku či na inom preslnenom mieste.


 
1, voňavé telové mliečka – ak ste už niekedy dostali či ste si kúpili darčekovú kazetu v ktorej bol sprchový gél aj telové mliečko určite viete o čom hovorím. Telové mliečka od známych voňavkárskych značiek zvyknú mať takú silnú intenzitu, že si s nimi úplne vystačíte aj namiesto parfumu. Stačí sa po rannej osviežujúcej sprche nakrémovať (čo prospeje nielen tomu, že budete krásne voňať, ale budete mať aj hydratovanú pokožku) nejakým parfumovaným krémom a máte o úžasnú vôňu postarané. Ja som si tento zvyk osvojila pred dvoma rokmi a nedám na neho dopustiť. Špeciálne na leto si buď kupujem samostatne mliečka alebo celé kazety za zvýhodnené ceny a viem, že budem krásne voňať aj bez alergie. Mojím favoritom sú citrusové mliečka od Moshina, ktoré Vám okrem krásnej letnej vône prinesú aj skvelú náladu. Jediná nevýhoda je to, že tieto mliečka zvyknú mať pomerne malé veľkosti, ale keď si ich necháte len na naozaj veľmi sparné dni vydržia Vám bez obáv celé leto. Myslím si, že stačí ak si nimi nakrémujete vrch tela a na nohy už použijete Váš klasický telový krém, ideálne čo najmenej parfumovaný.


2, Druhá pomerne jednoduchšia alternatíva, ktorú zoženiete na internete alebo hocikde v meste je výber ľahších letných parfumov. Sú to vône, ktoré sú naozaj veľmi ľahké, príjemné a nezaťažujú Vás ani Vaše okolie. Nájdete ich pomerne ľahko a nemusíte sa ich báť kúpiť ani cez internet nakoľko ich samotný názov hovorí o tom, že je to ľahká vôňa. Príkladom sú Lanvin Oxygen, Jil Sander Pure ...
A mňa by teraz zaujímalo ako leto a parfumy riešite Vy. Používate voňavky či si dávate oddych? Ak áno, aké sú Vaše top letné vône? Teším sa na Vaše komentáre!

1 komentár:

  1. vonavky pouzivam celorocne a celorocne jemne kvetinove a kvetinovo-ovocne vone. ale vzdy vlastnim naraz iba tak dve, tri vonavky

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne