piatok 30. novembra 2012

2 veci, ktoré musíte poznať a ešte lepšie aj mať :)

 Rúže z Oriflame ma vo všeobecnosti nechávajú chladnou, ale dlhú dobu som hľadala nejaký vínovo-tmavohnedý rúž za normálnu cenu a nie a nie ho zohnať. Moja Oriflame lady mi opäť ponúkla minule super zľavy tak som si objednala rúž z rady Power Shine Brown Sheen a v napätí očakávala, čo za zázrak mi príde :) Viem, že tieto rúže sú na trhu už strašne dlho, ale vždy som sa bála odtieňov a za cenu okolo troch eúr som vedela, že nájdem dačo slušné, aj v DM-ke. Ale keďže ten správny odtieň nie a nie nájsť a ten Oriflame vyzeral na obrázku super riskla som to a som veľmi spokojná :)
 Ako som už vyššie spomínala ide o odtieň Brown Sheen čo je krásna vínovo-tmavohnedá farba. Rúže majú obyčajné balenie, ktorého nápis má tendenciu rýchlo sa zošúchať, ale to nech Vás neodradí pri samotnej kúpe.






 Čo vždy robím ako prvé pri novom výrobku je to, že ho ovoniam:) Rúž vonia ako melón, čo je naozaj veľmi príjemné. Má takú balzamovú konzistenciu, nanáša sa naozaj skvele a pery nevysušuje. Farba nie je taká tmavá ako pôsobí a je možné ju vrstviť. Čiže ak dáte jednu vrstvu bude taká jemnejšia bordová a pri dvoch troch zase pomerne tmavo bordovo hnedá. Rúž vydrží na perách 3 hodiny bez potrebného dopĺňania, ale aj pijete alebo jete samozrejme nevydrží. Má v sebe jemné trblietky, ktoré však nepôsobia rušivo, skôr doladia krásnu farbu pier. Tieto rúže sú pomerne často v akciách takže podľa mňa priemerná cena je okolo troch eúr a za ňu naozaj stojí. Táto farba je podľa mňa ideálna na toto obdobie a pristane pomerne veľa ženám. Mňa naozaj svojou kvalitou prekvapil a potešil, a rozmýšľam, že vyskúšam ešte nejakú farbu. Inak je to prvýkrát čo som sa snažila rúž alebo produkt na pery odfotit na mojich perách sa nehnevajte za túto čudnú fotku čo z toho vyšla :) Ale na to, aby ste si vedeli predstaviť farbu je podľa mňa fajn :)



 Druhým top výrobkom, ktorý Vám chcem predstaviť je Aussie 3 minute miracle deep treatment. Značku Aussie možno veľa z Vás pozná zo zahraničných blogov,pretože sa teší pomerne veľkej obľube. V pomere cena kvalita sú ich výrobky jednoznačne top v mnohých štátoch. Veľmi ma potešilo, keď som na túto masku narazila v Tescu za cenu 1,5 eura a hneď som si zobrala do zásoby 3. Spätne som rozmýšlala, či to bol dobrý nápad nakoľko vlastne z Aussie nemám žiadne skúsenosti a teda možno by mi stačila jedna ale po mojich posledných skúsenostiach s ňou banujem, že som si ich nevzala dokonca viac.

Moja maska konkrétne je na hlbkové ošetrenie teplom namáhaných vlasov. Maska má celkom pekné balenie také veselé, príjemné a 200ml veľkosť. Masku nanesiete po umytí vlasov šamponom, necháte tri minúty pôsobiť a zmyjete. Netreba už dávať žiaden kondicionér, ani ochranný produkt pred sušením vlasov. 


 Výsledok je taký, že to, čo tá maska robí z vlasmi som ešte u žiadnej inej nezažila a duplom u žiadnej čo stála pod 15 eur :DD maska sa nanáša na vlasy strašne dobre, priam sa po vlasoch klže a moje vlasy ju pri 3 minútovom čakaní skoro celé vpili do seba. Po zmytí masky sa rozčesávali tak ľahko, že som mala až pocit, že mi vymenili vlasy:) Po vyfúkaní boli krásne hebké, lesklé a ten efekt vydržal celý týždeň!!!!! To som ešte nikdy nikdy nikdy nezažila. Žiadne uzlíky, nič krásne hebké, uhladené vlasy. Neviem čo do tej masky dávajú, ale mojím vlasom to neskutočne pomáha.
Ak sa niekde stretnete s touto značkou a aj konkrétne touto maskou určite si ju kúpte a aj do zásoby, verte nebudete ľutovať. Teraz už veľmi veľmi dobre chápem, prečo majú ľudia tak radi Aussie.

Tak toto boli moje momentálne top dva výrobky, o ktorých chcem aby ste vedeli, lebo naozaj stoja za to!
A čo Vy? Poznáte ich? Skúšali ste nejaké?
Alebo aké sú Vaše terajšie top 2?

31 komentárov:

  1. ty vieš tak krásne zrecenzovať výrobky, že dnes bežím do Tesca po tú masku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta růž vypadá moc hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každý produkt Aussie je iný na aký sme zvyknutý. Aby som vysvetlila ani ich šampón nie je ako obyčajný šampón, má inakšiu konzistenciu, hustejšiu, účinok krásne lesklé vlasy s vôňou, ktorá dlhšie vydrží. Ja som na Aussie narazila ešte asi ako novinku v Tescu, ovoňala som a musela som si kúpiť. Prvé dva razy po umytí som nebola až taká presvedčená, vlasy voňali dlho, ale ten správny účinok sa prejavil až pri ďalšom použití. Vlasy som však mala dosť zničené ešte od melíru, tak si museli zvyknúť na tú maškrtu čo som im dala =D Vo výpredaji som sa tiež zásobila a ešte som si niečo doniesla z USA. Odporúčam, kto idete do Anglicka (alebo tam niekoho máte) treba kúpiť tam, určite to nikoho nezrujnuje =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, keď pôjdem do Uk môj kufor bude plný Aussie výrobkov:) Naozaj skvelá značka, je neuveriteľné, čo dokáže :)

      Odstrániť
  4. Aussie som si kupila v Anglicku, a ešte som po nej nepozerala v Tescu ale u nas pochybujem, inak ma mrzi že som si zobrala len jeden kus lebo som nevedela že ako mi bude pasovať..no čo už. musim šetriť s jednym balenim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som taká rada, že som si kúpila do zásoby:) ale šetriť s maskou budem aj tak, ešteže netreba veľa:)

      Odstrániť
  5. Bianca, tvoj blog sledujem pravidlne a vzdy sa tesim, ked pribudne nejaka nova recenzia. Mas super tipy na kozmetiku. Chcem sa ta spytat, v akom Tescu nakupujes? Snazila som sa zohnat Witch Skin clearing primer, ale nenasla som ho ani v Tescu na Panonskej ani na Kamennom namesti. Mozno som len zle hladala, neviem. Mozes mi, prosim, poradit, v ktorom Tescu zozeniem Witch Skin clearing primer a vyrobky Aussie? Dakujem a zelam vela stastia. Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár veľmi veľmi ma potešil! Witch Skin clearing primer som kúpila v Tescu na Kamennom námestí (My)a túto Aussie masku v Tescu na Zlatých pieskoch :) Bolo to však dávnejšie, tak držím palce aby ich mali. Čo sa však týka toho primeru, ten tam bol dosť dlho, nikto tú značku nepoznal, tak ju nikto nekupoval :) Pred pár týždňami som tam zahliadla z Witch nejakú čistiacu tyčinku na akné, tak ono zjavne tie veci majú v nejakých divných intervaloch :(

      Odstrániť
  6. Ja neviem, niekde v Tescu ich maju, niekde ani stopy, niekde boli uz nie su a niekde sa len objavili.. .Tazko :/ Ale chcem sampon minimalne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako som písala vyššie, oni prichádzajú a zjavujú sa v divných intervaloch :(

      Odstrániť
  7. Tiez si ma nabudila na tu masku.Chcem ju hneď!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. joj to je škoda, ja som sa práve rozhodovala, či mamke na vianoce objednám klasický rúž v modrom obale alwbo práve tento z oriflamu a vyhral to modrý obal... to nič, veď ešte bude mať narodeniny :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ presne, veď oni ich majú stále:) Inak moja mamka si ho tiež objednala, ale v inej farbe a je veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  9. masku by som brala len či to nie je len to MY Tesco v BA alebo obyč?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bianca, nikde na obale Aussie sa neuvádza zloženie? Ak áno, mohla by si ho prosím ťa napísať/odfotiť? Vždy som bola na zloženie veľmi zvedavá, ale nikde ho nikdy neuvádzajú.
    B.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zloženie je:aqua, bis-aminopropyl dimethicone, stearyl alcohol, behentrimonium chloride, cetyl alkohol, parfum, isopropyl alcohol,benzyl alcohol, disodium EDTA, limone, linalool, sodium hydroxide, citronellol, magnesium nitrate, simmondsia chinesis, seed oil, methylchloroisothiazoline, magnesium chloride , methylsothiazolline :) hádam som to odpísala dobre :)

      Odstrániť
  11. Hezká barva rtěnky, taková univerzální :-)
    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  12. s tými oriflame rúžmi, či celkovo produktami na pery som veľmi spokojná ;)
    veľmi rada si ich objednávam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Po výrobcích od Aussie toužím už dýl!:)) Chtěla bych si pořídit něco k Vánocům, takže díky za tip:))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten rúž vyzerá úžasne :)
    P.S. prosím pozrite si môj nový blog :) iba začínam a veľmi by ma to potešilo ak by ste si ho pozreli :) http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak přiznám se, že ani jednu věc neznám, ale ta růž vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ďakujem za tip, o chvíľu vypotrebujem masku na vlasy, skúsim sa teda v Tescu poobzerať po Aussie. Odvtedy, čo hennujem, sú moje vlasy - skromne podotýkam :D - takmer že úžasné, ale s rozčesávaním sem-tam mávam problém, takže sa na ňu tešííím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj henna tak pomohla? Wow, to je super, škoda len že má tak málo odtieňov :(

      Odstrániť
    2. Mne sa nezdá, že by mala až tak málo odtieňov... Veď stačí len, aby si ju raz zaliala čiernym čajom, inokedy kávou a je to úplne iný odtieň :D Len sa ťažko "vyberá" presne ten tvoj požadovaný odtieň - takmer nikdy neviem, aká farba mi z toho "vylezie" :D A tiež, henna ti nikdy vlasy nezosvetlí a to túžim skôr po takej jemne ryšavej, no s hnedými vlasmi ako základom to svetlejšie prosto nikdy nebude... Ale aj tak som s hennou maximálne spokojná :)

      PS: Aj ja som sa po tejto maske pozerala v Tescu a nevidela som ju tam! :D (Áááá, ale dnes som bola v inom Tescu a zabudla som na to, že sa po nej chcem poobzerať! :| )

      Odstrániť
  17. ten ruz ma aj moja mamka a je s nim spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  18. videa jsou lepší, pokud neznáš tak můj kanál je 365daysperfect
    :) do giweaway bych se zapojila, ale značce Zoya moc nevěřím, když tak jindy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. a kde bývaš, že v ktorom tescu a kedy si ich kúpila, lebo ja som ich ešte nevidela :O

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne