streda 14. novembra 2012

Očný krém Ria


Opäť prinášam tip na zimný výrobok. Tentokrát to bude od firmy Nobilis Tilia, ktorá mi poskytla vzorku na zrecenzovanie. Na vyskúšanie som si vybrala pupalkový gél na vrásky okolo očí s vôňou ylangu s názvom Ria . Aj keď názov produktu hovorí, že ide o gél, z môjho pohľadu ide o veľmi príjemný krém, ideálny na toto obdobie najmä vďaka jeho veľmi príjemnej, skôr hutnejšej konzistencii. Krém obsahuje ukľudňujúce látky, ktoré zjemňujú pokožku okolo očí a jeho pravidelné používanie by malo odďaľovať tvorbu vrások.


 Ako som už spomínala krém na hutnejšie zloženie, a stačí ho použiť naozaj málinko. Už pár sekúnd po nanesení sa vsiakne a na pokožke ostane akoby gélovo/ olejový pozostatok, ktorý sa vsiakne do 5minút. Je naozaj krásne vidieť, ako pokožka potrebuje prehydratovať a ako jej to,čo potrebuje tento krémik poskytne.


Krém má veľmi príjemnú vôňu, o čosi slabšia ako klasická modrá Nivea,ale na priblíženie by to malo stačiť:) Nepoznám nikoho, kto by nemal klasickú modrú Niveu rád, čiže myslím, že vôňa len a len poteší. Predáva sa v 30ml baleniach za cenu +- 6 eúr. Keďže ho stačí nanášať naozaj mikromnožstvo vydrží Vám strašne dlho, pretože ja svoju 5ml vzorku používam už +- 3 týždne a stále z nej ubúda minimálne. Čo sa týka vráskového efektu, to Vám bohužial nepotrvdím ale ani nevyvrátim, ale určite Vám môžem potvrdiť, že pokožku krásne doplní vitamínmi a pôsobí krásne zdravo a svieži. Mne to momentálne v mojom veku stačí a mohlo by aj mnohým z Vás :)
Ak Vás krémik zaujal, je možné, že som nespomenula všetko a preto ďalšie info nájdete na  http://www.nobilis-tilia.eu/ .

A čo Vy? Používate očné krémiky? Ak áno, ktoré? Tvoria sa Vám už vrásky?

9 komentárov:

  1. Já momentálně používám oční krém Palmers a je moc příjemný. Nobilis je ale moje oblíbená značka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Palmers nič nemám :( u nás sa tuším ani nič nepredáva :) A teším sa, že máš Nobilis rada, lebo onedlho budú ďalšie recenzie :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. tak keď raz začneš aspoň budeš vedieť kde možno hľadať :)

      Odstrániť
  3. ja používam tiež zatiaľ len na hydratáciu taký ľahký krémik :-) uvidíme neskôr, keďže my so suchou pleťou máme vyšší predpoklad, že budeme mať vrásky. No uvidíme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To stačí :) zase netreba pleť zaťažovať :) s tými vráskami viem presne o čom hovoríš:)ale pozri ako pekne a skoro sa o pleť staráme tak ja verím, že to bude o pár rokov vidieť :)

      Odstrániť
  4. Vdaka za tip :) Momentalne pouzivam ocny krem Ziaja s kozim mliekom ;) Je velmi fajn! Pri vybere pred par dnami som sa inspirovala Tvojou recenziou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach ten je úžasný!aj tebe tak vonia? každopádne ďakujem za to, že si mi napísala veľmi ma to potešilo :) inak dnes som objavila, že Ziaja má fb page síce som tam ešte nebola tak len dávam do povedomia:)) tu:
      http://www.facebook.com/ZiajaSlovensko

      Odstrániť
    2. Parada, uz som ich "lajkla" :) Vdaka. Ten ocny ma skor neutralnu vonu, aj som rozmyslala nad dennym a odlicovacom, ale este rozmyslam, lebo mam zmiesanu plet a obavam sa, aby neboli tie kremiky prilis hutne na t-zonu. Ale inak som velmi prijemne prekvapena, ze za taku cenu a taky dobry ocny kremik. Istotne si ho kupim znovu.

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne