nedeľa 19. mája 2013

Aký je rozdiel medzi kaderníckou a drogériovou Wellou?



Pred dvoma týždňami som si opäť farbila vlásky, aby som trochu oživila farbu a ochránila farbou vlas. O samotnej farbe Vám určite napíšem, ale najprv chcem otestovať jej výdrž, aby som sa nenechala oklamať prvým dojmom. Z toho, že som si farbila vlasy logicky vyplýva, že som opäť musela zmeniť šampón a kondicionér. To však nevadí, tie čo mám rozpoužívané jednoducho zavriem, odložím na poličku a vrátim sa k nim tak o mesiac či dva. Na farbené vlasy sa mi veľmi osvedčila vlasová kozmetika Wella avšak nie ani tá klasická drogérková, ale skôr tá kadernícka. 

Wella Professionals Brilliance v červenom obale je rada na farbené a normálne vlasy. Osobne som sa z kaderníckou Wellou stretla asi pred dvoma rokmi kedy som si na radu kaderníčky kúpila masku na vlasy. Masku som síce už dávno minula (ak zalovíte v histórii určite nájdete príspevok), ale dojmy z nej mi ostali dodnes. V podstate najväčší rozdiel v profesionálnej a drogérkovej Welle spočíva v tom, koľko efekt na vlasoch vydrží. Čo sa týkalo tej masky tak to bol jednoducho čistý zázrak. S vlasmi robila úplné divy a takmer týždeň vydržali byť nemastné, hladké, vôbec sa neuzlili a boli proste krásne ako na pohľad tak aj na dotyk.  Čo sa týka kúpi tohto šampónu a kondicionéra, tak pred farbením som rozmýšľala čím si bude vlasy ošetrovať potom. Pozerala som na internete a v pomere cena a kvalita mi prišlo najvhodnejšie toto duo. S Wellou som už skúsenosti mala, čiže prečo nie. Na to, že ide o ,,vyšší“ kadernícky level, cenovo sú drahšie naozaj minimálne, za 250ml zaplatíte toľko,čo v drogérii 500ml. Čo je podľa mňa celkom dobrá ponuka v porovnaní, koľko efekt vydrží a o koľko je starostlivosť lepšia.

Šampón ako aj kondicionér krásne voňajú a obe sú pomerne husté. Na rozdiel od prírodných šampónov tento šampón pení až tak, že dať ho trocha viac môžete robiť penovú párty. Majte na pamäti, že pri používaní šampónov a obzvlášť kaderníckych stačí naozaj veľmi malé množstvo. Po použití šampónu používam kondicionér, ktorý mi kvalitou pripomína priam až masku. Vlasy krásne regeneruje, sú lesklé, hebké ľahko sa rozčesávajú. Osobne dúfam, že mi predlžia životnosť farby, tak aby dlhšie. Zázrak šampónu by som mal spočívať v pridanom vitamíne E a marhuľovom oleji, ktoré by mali vlasy vyživiť a dodať im lesk. Čo sa mi na týchto šampónoch páči, že sa nedelia len na normálne, suché, mastné vlasy ale aj na typ vlasov. Napríklad ja mám hrubé vlasy tak som si zobrala pre hrubý vlas – zaujímavé nie? Stretli ste sa už niekedy s takýmto delením? 

Ja osobne som veľmi spokojná, že som túto sadu našla. Nešlo vôbec o drastickú investíciu ako keby som si chcela kúpiť Kérastase, ale výsledný efekt je super. Wella sa mi opäť osvedčila, takže s určitosťou viem napísať, že toto nie je posledný výrobok.

A čo Vy? Kupujete si niekedy vlasovú kozmetiku z kaderníctiev? Alebo z internetu? Meníte si šampón, keď si farbíte vlasy?

1 komentár:

  1. Uplne s tebou suhlasim :) asi najlepsi sampon na farbene vlasy na nasom trhu (a to som ich mala uz vea). Wella je naozaj kvalitna znacka a ja som si tento sampon objednala dokonca v 1/2litrovom baleni. K nemu pouzivam kondicioner JOHN FRIEDA na farbene vlasy a velka spokojnost. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne