nedeľa 2. júna 2013

Jarné líčenie



Dnes doobeda som sa trochu so sentimentom prehrabovala v mojej make-upovej zbierke a rozmýšľala nad tým, kedy už konečne budem môcť vytiahnuť všetky tie besné jarné a letné farby. Keď sa pozriem z okna automaticky vyťahujem hnedé, šedé, čierne veci. Tento týždeň som si povedala, že idem bojovať farbami proti zlému počasiu a dala som si na seba krásnu pistáciovú zelenú sukňu a jeden dobrák kolega sa ma opýtal, či nevidím aké je vonku počasie. Tak som si povedala, že takto si dobrú náladu asi nevybojujem. Predvčerom som v počasí počula, že možno koncom týždňa konečne vykukne slniečko a oteplí sa tak ma predsa len napadlo venovať sa dnes trochu veselšej téme a to jarné líčenie.

Neviem, či je na mieste nazývať ho jarné, ale naozaj je mi momentálne proti vôli nazývať ho letné. Čo by Vám teda nemalo chýbať v správnom jarnom líčení? Ako jarný make-up vyzerá? Kým letný make-up je o naozaj výrazných farbách, ten jarný je podľa mňa o prirodzenosti a o zvýrazňovaní pekných čŕt tváre. Dôležitými farbami v mojom jarnom líčení sú koralová, rôzne odtiene ružovej, bledomodrá, telová, jemná fialová či zelená.








Na vytvorenie krásneho make-upu je určite dobré mať po ruke nejaký ľahký make-up alebo BB krém. Ten pleť krásne zjednotí, zakryje nedostatky avšak na tvári nevytvorí masku. Make-up ako aj BB krém je dobre zafixovať nejakým kvalitným púdrom, ktorý zabezpečí, že make-up ostane celý deň na mieste a na pleť nebudú pôsobiť škodliviny zo vzduchu. Keď máme základnú vrstvu hotovú prichádza na rad tá najdôležitejšia časť jarného líčenia. Pekné, prirodzené líčka. V mojom wishliste je sú už pomerne dlho líčka Artdeco Dita Von Teese, ktoré sú tak nádherné, že sa mi o nich aj raz snívalo. Líčka krásne zvýraznia lícne kosti a dodajú Vašej tvári zdravý výzor. Ideálne je, ak v sebe majú líčka mierne trblietky, vtedy je efekt ešte výraznejší. Make-up, púder a líčka a veľká časť je za nami.






Pomaly sa presunieme k očiam, kde základ tvoria krásne dlhé mihalnice. Tie umelé môžeme dať bokom spolu s hrubými nánosmi riasenky. Základom je predsa prirodzenosť a preto sú dve vrstvy kvalitnej riasenky všetko čo potrebujeme. Nakoľko je obočie veľmi dôležitou súčasťou tváre nemali by sme ho zabudnúť vytvarovať a podčiarknuť jeho tvar ceruzkou či tieňom.
V závere nášho líčenia dodáme perám lesk či rúž. Správnou voľbou je siahnuť po peknom jemnom ružovom rúži, na ktorom sa pekne vynikne jemne trblietavý lesk. 



Ak sa cítite v takomto jemnom líčení dobre, považujte misiu v jarnom líčení za ukončenú. Ak máte pocit, že by to chcelo ešte niečo pridať nebojte sa skombinovať napríklad fialový a zlatý tieň. Táto netradičná kombinácia Vaše oči otvorí a dodá im šmrnc!

A čo Vy? Aké líčenie preferujete? Jemné, prirodzené alebo bez tieňov nevyjdete ani z domu? 

8 komentárov:

  1. Já jsem na stínech závislá. Zvláště v teplých měsícíh, kdy můžu experimentovat s nejrůznějšími barvami. A v takovémto hnusném počasí mi veselé barvy alespoň zvednou náladu :) Líčení, které si popisovala, zní skvěle, ale já, protože mám k BB krémům averzi, bych volila spíš make-up :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme alternatívou k BB krémom je aj ľahší make-up :)Ja som si prednedávnom kúpila jeden BB krém, ktorý teraz ešte testujem a ten mi robí krásnu akoby lesklú pokožku :) pleť vyzerá sviežo tak ma napadlo, že to je presne to, čo potrebuje jarný make-up :)

      Odstrániť
  2. Ja preferujem jemné líčenie.. Stačí mi bb krém a špirála a prežijem :) Ale samozrejme ak je čas tak sa rada pohrám s tienmi a pod. vecami :)
    Andy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si ideálna adeptka na jarné líčenie :) ja by som nemohla odísť z domu bez líčok, to by som vyzerala veľmi fádne :(

      Odstrániť
  3. preferujem jemné líčenie:)

    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nice make up inspirations <3
    and model JAC

    www.classicorcool.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám na léto jenom lehký makeup nebo ještě lépe bb krém, řasenku a výraznější rtěnku :)
    Měla jsem vzoreček toho BB od Vichy a zdál se mi hrozně fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne