pondelok 15. júla 2013

Ako funguje Driclor



Myslím si, že pri dnešnej téme nie je potrebné trápiť sa s nadpisom pretože slovo Driclor hovorí samo o sebe o čom článok bude. Driclor pomerne dosť rozdeľuje ľudí na dve skupiny – jedna, ktorá ho zbožňuje a druhá ktorej nevyhovuje, avšak paradoxom je, že obe skupiny sa zhodnú v tom, že Driclor dodržuje to čo sľubuje – a naozaj je proti potu to najúčinnejšie čo náš trh ponúka. V svojom blízkom okolí mám dve osoby, ktoré Driclor už viacero rokov používajú a spolu s mojimi postrehmi dnes zakomponujem aj ich skúsenosti. Dôvod prečo som sa rozhodla o Driclore písať je ten, že aj keď je potenie téma, ktorá sa príliš často nerozoberá na verejnosti, toto je blog o kozmetike a všetkom čo k tomu patrí. Myslím si, že aj keď nadmerné potenie trápi veľa ľudí stále mnoho ľudí nepozná Driclor a k tomu, by pre nich mohol byť veľmi užitočným pomocníkom. Tak dnes hádam pomôžem, predstavím aspoň niekomu niečo nové. 

Driclor je prípravok proti nadmernému poteniu primárne v podpazuší, ale viem, že veľa pánov ho používa aj na nohy. Podstata Dricloru spočíva v tom, že odstráni nadmerné potenie na viac dní, zvyčajne je potrebné Driclor aplikovať 2-3x do týždňa a to úplne stačí na to, aby sa človek nepotil. Spôsob používania je pomerne špecifický a na to, aby Driclor fungoval je potrebné presne dodržať jeho postup. Driclor sa vždy aplikuje večer tesne pred spaním, kedy je Vaša pokožka umytá a hlavne poriadne suchá. Ideálne je, aby ste sa išli osprchovať tesne pred spaním, potom poriadne! vysušili pokožku a potom naniesli Driclor. Necháte Driclor pôsobiť cez noc a ráno pokožku umyjete. Opätovne ho už neaplikujete, až po 2-3 dňoch. Prvý týždeň je potrebné Driclor používať každý večer, aby si pokožka privykla na účinné látky, potom sa však interval skráti na už spomínané používanie 1,2 alebo 3x za týždeň.  


Inak Driclor je čisto lekárenský výrobok, v drogérii ho nezoženiete. Samotné balenie má 20ml a vydrží Vám okolo troch mesiacov. V škatuľke nájdete návod, roztok a samostatne hygienicky balený aplikátor, ktorý jednoducho našrobujete na roztok. A teraz už k samotnému produktu. Ako som spomínala, to, že zaberá s tým súhlasí úplne každý. Naozaj dala som si námahu pohľadala recenzie, a nenašla som nikoho, kto by povedal, že nezaberá. Dôvod prečo ho však niektorí ľudia nemajú radi, je, že ich môže svrbieť alebo štípať pokožka po nanesení. Ja osobne netrpím nadmerným potením, potím sa tak normálne a dôvod, prečo som chcela vyskúšať Driclor je ten, aby som Vám vedela napísať, aké vážne je to s tým svrbením. Driclor som si teda naniesla pred spaním na suchú pokožku a je pravda, že v noci som sa pár krát zobudila na to, že ma svrbí pod pazuchami. Druhý deň som si dala pre istotu bavlnené tričko, ale aj tak som sa miestami cítila pomerne nekomfortne pretože ma to trochu štípalo. Bol to asi taký pocit, ako keby sa Vám spálila pokožka (na pohľad však pokožka červená nebola). Svrbenie sa zmiernilo asi na tretí deň, kedy som sa pristihla pár krát cez deň, že sa škrabkám pod pazuchami. Pozerala som sa na internete, čo na to hovoria ľudia a väčšina sa zhodla, že najdôležitejšie je vydržať ten prvý týždeň – kedy sa Driclor aplikuje každý deň a potom je to už ok. A to je práve ten problém, prečo veľa ľudí nemá rado Driclor – lebo nevydrží to prvo-týždňové svrbenie, a je mu to tak nepríjemné, že ho prestane používať. Pre mňa osobne je vidina úplne suchého podpazušia dostatočne silná na to, aby som zatla zuby a išla ďalej. Mimochodom, mne osobne vydrží efekt Dricloru 5-6 dní a to je teda delo! Aby ste sa však nezľakli, viac ľudí pri Driclore nič necíti ako cíti, avšak je dobré vedieť, do čoho idete.



Ako som spomínala mám dve známe, ktoré Driclor používajú už pomerne dosť rokov. Jedna z nich je moja veľmi dobrá kamarátka a bola som pri tom, ako Driclor začala používať asi 5x kým vydržala prvý týždeň. Prvú noc ju to vždy tak štípalo, že ráno dala Driclor dozadu na poličku a kým sa jej potenie nezhoršilo tak, že nosila do školy dve náhradné tričká len skúšala skúšala a nikdy nevydržala. Teraz je to piaty rok čo Driclor používa a necíti už nič. Povedala, že ona prestala hocičo cítiť asi po mesiaci, ale odvtedy už nič. Potí sa naozaj veľa a Driclor používa 3x ta týždeň, pričom odvtedy nemala mapu od potu na tričku.
Druhá známa používa Driclor cez rok a na druhú stranu nikdy s ním problém nemala a bola veľmi prekvapená keď som jej povedala, že niekto má. Vidíte dvaja ľudia, dva odlišné postoje. 

Tak hádam som pomohla, ak máte nejaké otázky kľudne sa pýtajte rada poradím.
A čo Vy? Poznáte niekoho kto trpí nadmerným potením? Poznáte Driclor? Mali ste ho? Počuli ste o ňom? Čo používate proti poteniu?

28 komentárov:

  1. Já se věnovala Dricloru asi před měsícem :-) POkud chceš, tak recenzi najdeš tady http://evelinsbook.blogspot.cz/2013/06/driclor.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som to používala, celé vypoužívala ! nič akurát to štípe...nikdy viac!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som zacala pouzivat tu novu Rexonu, je uplne skvela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si ju všimla, teraz je na ňu pomerne všade reklama, super, že sa viac firiem venuje tomuto problému!

      Odstrániť
  4. mňa to prvý týždeň skôr strašne svrbelo a keď som si to potom začala škrábať , tak až vtedy to začalo štípať, ale dalo sa to vydržať a teraz je to už asi tretí rok čo ho používam, stačí mi ho použiť raz za týždeň alebo 10 dní a naviedla som naň aj kamarátku a aj priateľa a nikto by sme nemenili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow raz za 10 dni? Tak o takej výdrži som ešte nepočula, klobúk dole to sa musíš strašne tešiť :)Ďakujem za komentár!

      Odstrániť
  5. Podľa mojich skúseností viac štípe/svrbí, keď ho dám priveľa. Pri iných antiperspirantoch som zvyknutá prechádzať po podpazuší viackrát, s Driclorom stačilo len raz. Ale už ho nepoužívam, aspoň v noci chcem mať od takých svinstiev pokoj, zatiaľ celkom zaberá nová Rexona, aj keď to nie je úplne ono, trochu potu prežijem.

    Najdôležitejšie by bolo, keby všetci prestali ohŕňať nos nad tým, keď je niekto trochu spotený, neznamená to automaticky, že sa neumýva a nepozná antiperspirant.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj no to určite stačí len raz, viackrát by bolo úplne zbytočné. Veď ten roztok je ako voda to sa priam kĺže po pokožke určite netreba prechádzať viackrát :)
      Viem, že je veľa ľudí takých, ktorí keď vidia, že ma niekto mapy na oblečení hneď sa uškŕňajú a tak a nie je to od nich pekné, ako som písala v článku kamarátka mala s potením naozaj veľké problémy a potom aj psychické, lebo sa jej v škole smiali. Pritom paradoxne mala mapy ale nesmrdela..Naozaj nie vždy je to o lenivosti alebo tak, proste niekedy je to naozaj ,,nadmerné" potenie, ktoré človek ťažko ovplyvní :)

      Odstrániť
  6. Parádní věcička! Jediná, která mi nadobro pomohla od nadměrného pocení. Vřele doporučuji! Teď už ho nepoužívám tak často, přeci jen mám strach ,,z ucpávání pórů" ...ale už se vůbec nepotím ;)

    Čtenářky, zvu Vás na můj blog, na svoji první Giveaway ;)
    http://adel-ma.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a aj pozvanie! Som rada, že čítam ďalšiu priaznivú reakciu, že aj tebe Driclor pomohol :)

      Odstrániť
  7. V některých prostředcích MHD by ho měli rozdávat zdarma :-)

    velká Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to hej! také promo by mohlo byť :) inšpirácia pre dovozcu :))

      Odstrániť
  8. Ahoj. Driclor používam už asi rok a pol a som šťastná že niečo take existuje. Ja bohužial trpím nadmerným potením a nič mi nepomáhalo. Nech som používala akékoľvek antiperspiranty nič mi nepomohlo. Zázrakom som objavila Driclor a huráá konečne si oblečiem hocijake tričko a nebojím sa že mam fľaky od potu. Ako už bolo spomínane je pravda, že prvy týždeň bolo pár noci keď ma v podpazuší svrbelo. No dalo sa to vydrzat. Dnes Driclor pouzívam raz, dvakrát za týžden a nic ma nesvrbí. Niekto nadomnou už písal záleži aj od toho aké množstvo prípravku použijete. Hlavne treba dodržiavať návod na krabičke atď. Rozhodne je Driclor vecička ktorá zaručene funguje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ako píšeš, že treba dodržiavať návod - úplne súhlasím, je to podľa mňa základ, ale čo ma prekvapilo, keď som čítala rôzne recenzie, že koľko ľudí si ten návod ani neprečíta a spôsoby akým si Driclor dáva ma strašne udivovali. Neviem, či je problém prečítať si jeden leták, alebo dokonca popis na krabičke ale potom sa naozaj nedivím, že na to toľko ľudí nadáva, keď je problém prečítať si jeden malý papier :((

      Odstrániť
  9. S potením nejaký extra problém našťastie nemám, ale na Driclor počúvam len samé chvály. Skúsim ho kúpiť mamke, určite ho ocení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak mamku trápi nadmerné potenie určite jej ho kúp, verím, že jej to veľmi uľahčí život :)

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. to je inak dobrý nápad držať ho tam, aby si ho večer nezabudla použiť :)

      Odstrániť
  11. ja ho tiež používam a fakt funguje možno nemám tak citlivú pokožku, pretože zo začiatku to svrbenie sicebolo ale nič také čo by som neprežila, a rada by som podotkla že sa nesmie používať na oholené podpazušie!!! vtedy to teda naozaj štípe :D ale inak spokojnosť pomáha to je isté...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na oholené podpazušie to by ma ani nenapadlo skúšať :)) to by bolo pekelné :)

      Odstrániť
  12. Ja ho pouzivam, lebo sa dost potim, akurat teraz nedavno som prestala, pretoze ja ho pouzivam aj na ruky, chrbat a oblast dekoltu, kde sa velmi potim a naposledy mi spravil cervene flaky presne tam, kde som ho naniesla. Cize aj v oblasti dekoltu a tie flaky tam par tyzdnov vydrzali bohuzial. Ale udem ho musiet pouzivat znova, lebo nic mi tak nepomaha...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fiha to musí byť nepríjemné :( o takom používaní ani neviem, ja som počula len nohy, podpazušie a ruky. A robia sa ti flaky aj v podpazuší?

      Odstrániť
  13. Skvělá recenze, hned jsi mě nakopla k vyzkoušení:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na Driclor nedám dopustiť, skvelá vecička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na Driclor nedám dopustiť, skvelá vecička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Neskutocne Driclor stípe sotva sa to da vydrzat ,mne to pripada akoby pálil potne zlazy niekto laserom je to bolestio palive proste na zblaznenie

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne