pondelok 12. augusta 2013

Niečo, čo ste ešte neskúšali od TianDe

Môžete si povedať, že už ste vyskúšali kopec prípravkov napríklad na nohy a už Vás nič neprekvapí a potom vyskúšate niečo úplne nové a v tom momente pochopíte, že kozmetický trh je taký veľký, že možnosť, že už všetko poznáte je vlastne absolútne nulová.
 


Toto sa stalo mne pred pár týždňami keď som si išla robiť moju bežnú domácu pedikúru akurát som obmenila výrobky. Rozhodla som sa vyskúšať značku TianDe, ktorá momentálne vo veľkom fičí u mojej maminy v robote. Ide o výrobky z Tibetu, ktoré majú veľmi dostupné ceny a fungujú na báze objednávania z katalógu alebo registrácie na ich stránke (  http://www.tiande-slovakia.sk/ ).




 Svoju pedikúru som začala ako vždy kúpeľom nôh tento krát však v soľnom kúpeli z čínskych byliniek.  Klasicky som išla soľ vysypať do lavóra keď ma po otvorení mierne šokoval obsah. Nebola to však bežná soľ na akú som zvyknutá- ale bola to naozaj soľ ako popis hovoril z čínskych byliniek. Úplne vážne v balení bola soľ zmiešaná z bylinkami čo vyzeralo naozaj netradične. Zmes voňala eukaliptovo/ kmínovo/bylinkovo naozaj veľmi príjemne. Do lavóra som nasypala 1/3 sáčku (sáčok má 50g) a na 15 minút do kúpeľa namočila nohy. Zmes je inak relaxačná, protizápalová a verte alebo nie, po kúpeli som mala pocit, že mám nohy o 5 kíl ľahšie. Neuveriteľne príjemný pocit, tie bylinky asi naozaj spôsobili svoje a cítila som sa úplne úžasne. Bol to úplne iný zážitok ako pri bežnej soli a ja som bola rada, že som skúsila niečo nové.







Nakoľko teraz v lete nosím stále opätky moje nohy potrebujú naozaj veľkú starostlivosť a krémiky na nohy sa mi doma míňajú ako na bežiacom páse. K bylinkovej soli som si prihodila krém na nohy so super exotickým názvom krém s hadím tukom. Nešlo však o názov ale o to, že krém má silné regeneračné účinky, nohy hydratuje, regeneruje a ošetruje. Prekvapenia pokračovali aj pri kréme, pretože krém má neskutočne výraznú vôňu. Vonia ako silná pánska kolínska čo mne osobne neprekážalo, ale prekvapilo ma to. Vôňa vyprchá asi do minúty ale zato silná hydratácia pretrvá aj viac dní. Krém má konzistenciu gélovitejšieho telového masla a ja oceňujem to, že sa veľmi rýchlo vsiaka (asi tiež do minúty). Nohy sú v okamihu hebké, mäkké, veľmi príjemné na dotyk. Za tri dni (ja som ho používala len večer, ale odporúča sa aj ráno) si poradí aj s veľmi tvrdou pokožkou na pätách. Toto balenie čo mám na fotke ja vydržalo 10 dní.






Ak robia Vaše maminy na úrade stavím sa, že TianDe poznáte lebo podľa mňa je to momentálne veľmi rozvíjajúca sa značka. Ak nie, tak dúfam, že som Vám predstavila niečo nové, čo určite stojí za vyskúšanie. S Vašimi nohami oba výrobky urobia hotové zázraky a Vy budete určite spokojné, že ste skúsili niečo nové. 

A čo Vy? Poznáte TianDe? Videli ste už soľ na nohy, ktorá má v sebe bylinky? Aké krémiky používate teraz na nohy?

22 komentárov:

  1. Tuhle znacku vubec neznam,ale vypada dobre :)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiande poznam uz dlhsie a doma zopar veci aj mam. sice od nich neplanujem do buducna nejak kupovat, maju fakt prekvapivo dobre ceny zvlast, ked sa clovek zaregistruje ako distributor. o kreme s hadim tukom aj o soliach som citala vela pozitiv...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma ešte takú sadu krémov na ruky a tá je tiež super, naozaj kvalitné veci za super ceny! :)

      Odstrániť
  3. značku poznám, ich krém na ruky síce božsky vonia, ale nepomáha mi :D za to oplatí sa skúsiť sadu na ruky, niečo v štýle mary kay satin hands- peeling a neviem čo to tam ešte bolo, píše sa o tom na mojom blogu kdesi. soľ s bylinkami som v takomto prevedení nevidela, ale niečo podobné má kneipp, ak sa nemýlim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? U nás doma zrovna krémiky kupujeme opakovane viac ako rok. Z Mary Kay som doteraz neskúšala nič a úprimne tie ceny ma celkom odrádzajú, ale človek nikdy nevie :)

      Odstrániť
  4. Neviem síce odkiaľ si, ale značku TianDe kúpiš aj priamo v lekárni NATURFYT na Trenčianskej v BA, resp. sa z ich stránky dá objednať práve aj množstvo iných neznámych kozmetických a iných značiek, ja som touto lekárňou nadšená, btw www.naturlekaren.sk ak chceš pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vážne? Som z BA a bývam pomerne blízko pri Trenčianskej čiže veľmi pekne ďakujem za tento komentár, lebo som o tom absolútne netušila! Takže ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to skvěle, sobě bych si to asi nekoupila, ale aspoň vím, co příště koupit mamce k něčemu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuto značku si oblíbila hlavně moje maminka, na hadí krém nedá dopustit :). A máme od nich doma více výrobků, je to poměrně zajímavá kosmetika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u nás doma s ňou začala mamina :) tá zbožňuje krémiky na ruky tie sú u nás stálice :)

      Odstrániť
  8. Vypadá to zajímavě, díky za tip. Tiande vůbec neznám, ale vypadá to skvěle, něco zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuhle značku vůbec neznám, ale produkty vypadají vážně zajímavě! :-) Moc hezká nadšená recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuhle značku jsem nikdy předtím neviděla, dík za tip ! :)

    Zvu tě na svou první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuhle značku neznám, ale vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vždycky je dobrý rozšířit si pohled a o téhle značce jsem doteď neslyšela, děkuju za bezva tip:)
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne