piatok 13. septembra 2013

Čo sa oplatí z lekárne - Physiogel

Pamätáte si, ako som pred pár mesiacmi písala príspevok o Physiogel kréme (klik)? Stále trvám na tom, že je to neuveriteľne dobrý krém na suchú pokožku, ktorý sa určite oplatí kúpiť. Aj keď je moja pokožka v normále v poslednej dobe ma začalo strašne veľa vecí dráždiť a začali sa mi robiť nepekné vyrážky. Dokonca neznesiem ani na oči moju obľúbenú micelárku. Proste všetko všetko mi vadí. Bola som sa opýtať v lekárni čím to môže byť a lekárnička mi povedala, že môže to byť zapríčinené aj stresom (ktorého mám teraz bohužiaľ dosť) a mala by som si vybrať aspoň na čas, kým to prejde nejakú neutrálnu kozmetiku. Niečo na citlivú pleť, čo pleť najmä dočistí a upokojí.

Hneď ma napadol Physiogel, pretože ide o produkt, ktorý sľubuje veľa hudby za málo peňazí. Vo všeobecnosti mám vždy väčšiu dôveru v lekárenskú kozmetiku a keď ide o odličovač, ktorý stojí menej ako drogériové nemám nad čím rozmýšľať. Physiogel jednak pokožku čistí ale vďaka špeciálnym látkam ju aj chráni pre vysúšaním. Je hypoalergénny, neobsahuje mydlo ani alkojol a  vhodný je na odlíčenie celej tváre vrátane očí.
Physiogel nemá žiadnu vôňu a má konzistenciu akoby mliekovitý gél. Je skôr redší ako hustejší a stačí ho naozaj málo. Na tváry takmer vôbec nepení, len čistí. Používať ho môžete dvoma spôsobmi:
1, Nanesiete na končeky prstov, vmasírujete do tváre a následne umyjete vodou alebo zotriete vatovým tamponom.
2, Nanesiete na vatový tampon a očistíte tvár tamponom a  následne umyjete vodou alebo zotriete ďalším tamponom.
Ak si tvár očistite dôkladne, nie je potrebné oplachovať ju vodou.
Ja som našťastie rozdiely spozorovala veľmi rýchlo, asi po troch dňoch. Pokožka sa upokojila, vyrážky sa začali hojiť a netvorili sa nové. Hlavne ma prestalo štípať očné okolie a celkovo dosť sa mi ukľudnili oči. Teraz používam Physiogel každý deň večer a som veľmi spokojná, aj keď trochu na seba nahnevaná, že ma to mohlo napadnúť skôr, nemusela som sa toľko trápiť s produktmi, ktoré mi robili zle.
Ak Vás trápi na tele nejaká vec a neviete si pomôcť a nechce sa Vám ísť k lekárne, niekedy sa naozaj oplatí nechať si poradiť od lekárničky. Lekárenské veci sú často omnoho kvalitnejšie a dokonca aj lacnejšie ako drogérkové. Ja Physiogel odporúčam každému, kto má citlivú pleť, je to naozaj skoro ako liek.

A čo Vy? Mení sa Vám pokožka keď ste v strese? Necháte si poradiť od lekárničky?

11 komentárov:

  1. ja mám pokožku počas skúškového príšernú! teraz nemám ani jednu vyrážku, čistím ju tak normálne, ráno, večer, nič špeciálne, môžem si dať aj masť na tvár a je to v pohode. ale v strese som mastnejšia a všade mám červené boľavé vyrážky... poradiť od lekárničky som si dala, takže som skončila s Holtovým krémom a B-komplexom forte, čo je dobré na nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. B komplex to je moje skúškové ,,must have", ale je to fakt super vec, na kútiky, spánok, nervy všetko :)

      Odstrániť
    2. hej a v lete aj na komáre :D

      Odstrániť
  2. To je fajn, že sisi našla niečo čo ti vyhovuje. Čistiace gély na tvár mám veľmi rada ja už asi dva roky pravidelne používam čistiaci gel od alverde tento: http://www.bobobio.com/image/cache/data/alverde/alverde-aqua-waschgel-meeresalge-700x700.jpg
    a vyhovuje mi. Tento physiogel nepoznám ale dnes idem do mesta a pozriem sa po ňom v lekárni zaujal ma. Možno mi zmena urobí dobre ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa mrkni a potom daj vedieť ako si dopadla :) a ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  3. nic v zlom, ale moze to byt sposobene HLAVNE tym ze strasne casto striedas/skusas/testujes nove veci... hlavne vela chemie pleti viac skodi ako prospieva nehovoriac o parabenoch. citavam tvoj blog a uz davnejsie ma to napadlo, takto si mozes postupne privolat neznasanlivost na vela kozmetiky... tvoja plet proste zacala proti tomu protestovat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to má akú súvislosť? iný anonym by tu kľudne mohol napísať, že nie je dobré používať jednu kozmetiku celý život, lebo si pleť zvykne a prestanú sa prejavovať pozitívne účinky. hm?

      Odstrániť
    2. Nina, v pohode, ok?ja viem ze sa nema samozrejme pouzivat stale to iste à ma sa menit kozmetika, niesom zaostala... Ja len ze vsetko s mierou à hlavne bez zbytocnej chemie... Taku to ma suvislost ze tvoja plet je potom zbytocne reaktivna. Anonym som lebo nemam nic podobne zalozene. Ahoj

      Odstrániť
    3. Bolo by to možné, za predpokladu, že by som reálne skúšala toľko vecí. Na svoju pleť som extrémne háklivá a ročne vyskúšam maximálne 4 krémiky na tvár, ktoré sú zvyčajne lekárenské a kvalitné. Jediný lacný krém, ktorý som (čo si v poslednej dobe pamätám) bola Ziaja, ale ten bol naozaj výborný. Čo sa týka pleťovej odličovacej kozmetiky v tom som hádam ešte horšia ako v krémoch. Už niekoľko rokov používam na odličovanie viac menej výhradne len Biodermu maximálne skúsim niečo nové na odlíčenie očí (taktiež čo si pamätám, za posledné roky max. Bielenda a Ryor a Vichy). Takže keby moja pleť reagovala zle na telové krémiky, absolútne sa nedivím, ale na odličovanie to určite nebude kvôli tomu :(

      Odstrániť
  4. Skvelý tip. Zaujalo ma to, že odličovač pomôže liečiť pleť, takže sa asi tiež na neho pozriem v lekárni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite že môže :) keď dodá pleti, to čo potrebuje pleť na to pekne reaguje :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne