nedeľa 29. septembra 2013

Jesenný wishlist

Hovorí sa, že treba snívať a myslieť pozitívne preto si teraz urobím také snivé okienko a ukážem Vám všetko, čo by ma z kozmetického sveta momentálne potešilo. Myslím, že nikoho neprekvapí, že najviac kúskov tvorí dekoratívna kozmetika :


Tento rok som v poslednom ročníku na univerzite (juchú) a už teraz viem, že mi tento rok dá riadne zabrať. Okrem klasických školských štátnic ma bude čakať aj štátnica z angličtiny a keď k tomu pripočítam robotu bude toho naozaj dosť. Ako sa poznám moje oči moje ponocovanie odmenia nepeknými kruhmi a hodila by sa nejaká pekná záchrana. Clinique all about eyes by ňou mohla byť, keby bola o polovicu lacnejšia. No ktovie, možno mi ju vesmír prinesie. 
 
Aj keď som beauty blogerka veľmi veľa vecí, ktoré prídu do našich drogériek ma necháva chladnou. Prečítam si recenzie na nete a zistím, že aj tak vlastne väčšinu z tých super noviniek nepotrebujem. Čo ma ale po dlhej dobe chladnou nenechalo sú nové Loreal rúže Caresse. Naozaj krásne farby, zadné dve super aktuálne jesenné. V drogériách ešte nie sú, ale všetci vieme, že internetové e-shopy (aj slovenské) sú 5 krokov pred nimi. 








Yves Saint Laurent Touche Éclat- aj keď mám doma naozaj dosť make-upov, nemám doma žiaden luxusný. Touche Eclat je známy najmä svojím rozjasňujúcim korektorom, ktorý je nevyhnutnou súčasťou kozmetickej výbavy nejednej beauty blogerky či celebrity. Make-up mi príde ako niečo obdobné, pleť neuveriteľne krásne rozžiari, zjednotí a z toho, čo som videla aj celkom pekne kryje.






Po nejakej dobe  som si dala zase na vlasy farbu, akurát tento krát po mojom farbení nebudete mať report, lebo som na to išla profesionálnou cestou. Som ale spokojná, o veľa eúr ľahšia a inšpirovaná novým prípravkom. Kaderníčka mi na vlasy naniesla ochranné sérum Midollo di Bamboo, ktoré som ja osobne doteraz nepoznala. Sérum bolo na farbené vlasy a keby ste videli ako po ňom vyzerali tie vlasy! Wow! Neustále som si ich obchytkávala (vďaka čomu rýchlo zmastneli), ale ten efekt stál za to. Vlasy boli ako čistý hodváb, úžasné na dotyk a aj výzor. Tak táto značka skončila aj v mojom wishliste, lebo kúra sa dá kúpiť aj na domov.



A na záver kvalitná riasenka. Minule som zase chcela silou mocou ušetriť a kúpila som si v drogérii jednu super lacnú špirálu s tým, že hádam bude dobrá. Neviem, čo stále čakám od 2 eurových riaseniek, ale mala by som sa už konečne poučiť a nekupovať si tie rádoby riasenky. A preto je v mojom wishliste moja najobľúbenejšia riasenka všetkých čias Lash Architect (akurát táto je 4D- ale vyzerá dobre).

 A čo Vy? Robíte si takéto zoznamy? Čo Vám momentálne chýba?


13 komentárov:

  1. ja som si niekedy robila, ale zbytočne ma to vyvádzalo z rovnováhy, že som si, často z finančného dôvodu, tie veci aj tak nedopriala. A tak som to prestala robiť - reálne aj imaginárne. Keď niečo chcem a mám na to, tak si to hneď zaobstarám a nerozmýšľam nad tým. Keď na to nemám, zabudnem na to. Alebo nezabudnem (to je prípad Marc Jacobs hodiniek, ktoré mi už pol roka nedajú spávať) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj to je logika, preto si tieto zoznamy robím len v takýchto malých neškodných veciach, ale plánovať, že do roku 2020 precestujem USA som už prestala :( -a presne z toho istého dôvodu..

      Odstrániť
  2. a posledný rok VŠ čaká aj mňa, tiež mám popri tom ešte ďalšie externé štúdium, ktoré tiež končím štátnicou a diplomovkou a do toho full time job, domácnosť a chlap... ale my sme silné ženy, my to dáme na výbornú! a potom nám bude sveta žiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Seznamy dělám, mám vše ráda organizované :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja mam zoznamy, dokonca este rozdelene na oci-tvar-pery-ine, lepim si k tomu do Evernote aj swatches a pisem poznamky, robim prioritu, alebo si oznacujem veci ktore v pripade ze ich uvidim za dobru cenu mam "povolene" hned kupit :D:D snazim sa preto nenakupovat imulzivne ale skor po dokladnom researchi :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za dobrú cenu povolené hneď :)) to sa mi páči :) Takto ja už dva roky odkladám kúpu Chloé Chloé -dobrá cena stále neprišla :)

      Odstrániť
  5. ten Clinique jsem teď recenzovala a za ty peníze nestojí, s kruhama ani vráskama nijak nepomohl :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zoznamy si píšem stále, či už v hlave alebo aj na papier, ale je s nimi problém, že keď si kúpim jednu vec zo zoznamu pripíšem naň ďalšie dve.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne