streda 2. októbra 2013

Ladybox ako keby ho Bianca robila

Dúfam, že ste sa ešte tohto mesačného Ladyboxu nepreboxovali, pretože dnes vám prinášam recenziu ja a hneď v úvode píšem, že bude veľmi kladne naladená, pretože ja som proste neskutočne spokojná! Ja osobne by som si ho asi nevyskladala lepšie a výrobky mi prišli také, ktoré som chcela dlhodobo alebo presne personalizované na mňa!
Myslím, že MUA si urobila excelentnú reklamu a keď som doteraz po ich výrobkoch len poškuľovala ale reálne ma nič nedokopalo k tomu, aby som si niečo kúpila, už to neplatí. Celý design krabičky bol vlastne venovaný tomu, že MUA už je aj v Čechách a obzvlášť sa mi páči vnútorné využitie krabičky - kde je reklama na samotné produkty spolu s cenami. Čo si plánujem objednať je ten rozjasňovač v 3 stlpci tretí.
Najviac výrobkov bolo pochopiteľne MUA.Keby bolo na mne vždy by som chcela aby bolo v boxe najviac dekoratívky a to sa mi zatiaľ splnilo dvakrát. V boxe teda bolo plné balenie fixky na pery, gélovej očnej linky, tieňov a podkladová báza. 
Čo sa fixiek na pery týka, viem, že je to taká rozporuplná téma, ja osobne jednu doma mám už takmer rok a nebadám že by mala tendenciu schnúť ani nič podobné. Práve by som skôr chcela napísať, že je to super riešenie na jeseň kedy vonku fúka a lesky sa strašne lepia na vlasy. Fixka zaschne, a nepohnete s ňou, čiže ani vietor, ani vlasy ani jedlo ju nepokazí a bude stále pekná. 

Gélové očné linky oceňujem, sama mám doma asi 6 ďalších (rôzne farby), a viem, že čierna sa vždy zíde. Otvorím ju však až keď miniem tú svoju a potom sa určite môžete tešiť na recenziu. Inak v linke sa nachádza aj aplikátor, čo je super, lebo to u gélových liniek nebýva zvykom. 

Ďalšia vec bola trojica tieňov. Ja osobne som mala úžasné hnedé trio, čo sú presne moje farby. Doma mám najviac tieňov tejto kombinácie, používam ich denne a cítim sa v nich výborne. Tiene som hneď vyskúšala a som veľmi spokojná. Nepotrebujete bázu ani žiadne iné zlepšováky na to, aby tiene vydržali celý deň a pigmentácia je výborná. Majú v sebe lesk a trblietky a to ja môžem :)




V balíčku bola aj podkladová báza, ktorú začnem používať hneď ako sa viac ochladí. Dôvod je veľmi jednoduchý. Aj keď používam v zime hutné krémiky, hutné make-upy večer už na sebe nemám dokopy žiaden make-up. Môžu za to určite šále, sneh, moja suchá pleť ale je to proste tragédia. Minulý rok som zistila, že báza je riešenie, takže sa teším.

Asi pred troma týždňami som vám písala, že moja obľúbená micelárka mi robí zle a hľadám nejaké alternatívy. Aj keď mi lekárnička povedala, že to môže byť stresom stres pominul ale štípanie v mojich očiach pri jej použití nie. Našťastie som našla úplne mega alternatívu, o ktorej vám napíšem, keď ju ešte chvíľu potestujem, ale priznám sa, že pri jej kúpe som zvažovala aj túto micelárku Dermacol. Preto som fakt, natešená, že aj keď som si ju vtedy nekúpila môžem ju vyskúšať aj tak! Juchu!
Bieliace pasty, to je moje (aj keď som doteraz skúšala len jednu :), každopádne pamätám si ten boom keď mali naše susedné blogerky možnosť otestovať túto pastu a videla som aj pekné výsledky. Teraz bieliaci Colgate môžem konečne otestovať aj ja a sama sa presvedčím, či je to tak super!
Ako posledné bola vzorka Palmers telového mliečka. Môže byť, telové mlieka sú vďačná vec, najmä ak cestujete a ste lenivé ako ja a nechce sa vám ich doma prelievať.
Ak by som to mala zhrnúť z posledného Ladyboxu som veeeľmi spokojná! Prevaha dekoratívky mi urobila neskutočnú radosť, a neviem sa dočkať ako všetko poskúšam. Tiene sú naozaj úžasné a cenovo úplne dostupné takže ak vám chýbajú doma nejaké farby určite mrknite MUA stránku.
Dermacol micelárka mi prišla úplne vhod a mne osobne pasta s nejakou pridanou vlastnosťou príde ako super súčasť balíčka!

A čo Vy? Čo poviete na toto vydanie? Páči sa Vám? Mali ste ho?

18 komentárov:

  1. urobis potom recenziu tej fixky? Chcem si ju objednat ale neviem aka je. Peta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ladyboxy a podobné boxy nemusím, lebo mi to príde ako zbytočnosť. Keď niečo chcem kúpim si a mám možnosť si vybrať farbu, čo chcem, od akej značky to chcem... Ale tento boxik vyzerá dobre. Jeden z najlepších čo som videla. MUA už okukujem dlhšie, hlavne paletky, tak hádam raz a čím skôr objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa bol najlepší ten Just Married, to bolo delo (zaľúbila som sa do Yves Rocher rúžov) a potom tento. Ja som MUA chcela strašne dlho vyskúšať, ale jednak som sa bála toho objednávania a jednak som ani nevedela čo. Takto mám celkom dosť vecí, ktoré mi sadli úplne takže sa moc teším :)

      Odstrániť
  3. Na to, aké lacné výrobky MUA má sú celkom fajn, osobne si však myslím, že to bohvieaké terno zase nie je. V zime som urobila prvú objednávku a najprv som bola totálne nadšená, všetko vyzeralo úplne krásne, ale prvýkrát som bola donútená si kúpiť podkladovú bázu pod tiene, ktorú som predtým nepotrebovala, aby mi to na očiach jakž-takž držalo a prvýkrát sa mi pri tejto kozmetike stalo, že mi to podráždilo oči, čo sa mi pri žiadnej inej kozmetike nestalo :) Milo ma však prekvapil lak na nechty a celkovo ich zákaznícky servis. MUA používam, síce už len občas, ale nie som si istá, či si niekedy niečo od nich ešte kúpim :) Ale to asi aj preto, lebo som si toho na prvý šup nakúpila viac než dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiene držia veľmi pekne celý deň našťastie s nimi nemám problém, ale čítala som vo viacerých recenziách, že treba pod nich bázu. Keby to tak bolo v mojim prípade strašne by ma to naštvalo, pretože bázu naozaj nikdy nepoužívam. A inak tiež neviem, či by som ich používala ak by mi podráždili oči :( na oči som veľmi háklivá. Čo láka ku kúpe mňa je ten rozjasňovač, ceruzky na pery a líčka. Tiene ani nie, ale ten rozjasňovač strašne :)

      Odstrániť
  4. ja budem zvedavá hlavne na recenziu tej pasty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi ma bude zaujímať ako sa ti páči fixka a pasta... tá fixka má peknú farbu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Povedl se, já jsem z něj nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento ladybox je naprosto skvělý, škoda, že jsem si ho neobjednala..;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tušila, že bude skvelý, už keď chodili tie e-maily, že čo v ňom asi bude :) Treba ich určite sledovať niekedy naznačia celkom dosť :)

      Odstrániť
  8. Aj mne tento boxik elmi vyhovuje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som z tohto boxu nadšená :)) naozaj obsahoval všetko čo by som chcela

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne