pondelok 14. októbra 2013

Od dnes voniam ako Megan Fox


Musím sa priznať, že aj keď nepozerám často televíziu reklamy na novú Avon vôňu s názvom Instinct neunikli ani mne. V prvom rade ma upútala najmä tvár parfému – Megan Fox a dokonca som čakala do konca reklamy aby som zistila o čo ide. Prekvapilo ma, že Megan urobila kampaň práve s Avonom, čakala som skôr, že s voňavkou príde sama. Na druhú stranu však o to lepšie, pretože v Avone oceňujem to, že keď už raz s reklamou začali voňavka je k dostaniu. Veľmi ma vždy štve keď ma na niečo naláka reklama, idem si to kúpiť, ale reálne kým sa to objaví v obchodoch treba čakať ešte pol roka a znášať nechápavé pohľady predavačiek, že čo sa ich vlastne pýtate.
 



Avon urobil múdro, že predstavil túto vôňu v tomto období, pretože v lete by to bola chyba. Parfém má krásnu vôňu, ktorá je však pomerne ťažká. Ide o zmes ovocno- drevitých zložiek, ktoré spolu vytvárajú naozaj veľmi príjemný výsledok. V zložení nájdete mandarínku, karambolu, exotickú kaméliu, pivóniu, vodné lekno a nakoniec santalové drevo a žiarivý jantár. Osobne si myslím, že prevládajú skôr tie drevité zložky a na večer keď to silnejšie vyprchá sa vôňa zmení na ovocnú. Paradoxne, pozostatky vône na šatke voňali čisto ovocne. Je to však naozaj ťažšia vôňa ideálna na toto počasie, kedy vám krásne prevonia deň.



Neviem síce ako funguje ten jantár v zložení, ale jantár mi napadne hneď pri pohľade na krásny flakón. Oproti minuloročnej vôni City Rush je flakón podľa mňa viac prepracovaný a pôsobí luxusnejšie. Páčia sa mi na ňom najmä dva detaily – vrúbkovanie skla na zadnej strane a akoby žirafí motív na hrdle flakona. Voňavka má veľkosť 50ml a je teda ideálna na nosenie do kabelky. Osobne odporúčam brávať si parfum so sebou, ja si ho rada keď odchádzam z práce ešte raz prestreknem, nech voniam krásne a výrazne do večera. Mňa viac zaujali tie drevité tony a aj keď je parfém pekný keď vyprcháva ja si ho radšej prestriekam a budem voňať celý deň výrazne.



Tým, že je tá vôňa naozaj silnejšia je podľa mňa vhodná viac pre staršie ročníky, babám na strednej sa podľa mňa viac hodia citrusovejšia a celkovo viac ovocnejšie vône. Viem si predstaviť, že túto vôňu môže dostať na Vianoce Vaša matikárka a nemyslím si, že by ste chceli voňať rovnako. Na druhú stranu určite poteší staršie baby a ženy, ktoré majú radi silné vône a myslím si, že je to tiež super nápad na blížiace sa sviatky. Viem, že teraz budem sviatky spomínať pomerne často, ale berte to tak, že už teraz sa krotím, keďže ja mám darčeky nakúpené od apríla. 

Ak máte teda radi drevité vône určite si zožeňte katalóg alebo violku a ovoňajte túto novú peknú novinku. Mne osobne sa veľmi páči a som rada, že je teraz takto škaredo, aspoň môžem parfém používať stále.

A čo Vy? Aký tip vôní preferujete? Ovocné? Citrusové? Drevité? Svieže?

19 komentárov:

  1. jeeeej presne túto novinku si chcem objednať aj jaaaaa ♥
    Pozývam ťa do Giveaway
    Lienka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páni to vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak musím říct, že tvůj popis mě dokonale odradil. Ušetřím, alespoň jedna věc, kterou si můžu nechat s klidem ujít. :-) Fuj, nemám ráda těžké dřevité vůně... Ale od Megan Fox jsem možná ani nic jiného nečekala. Ona prostě není prototypem přirozeně krásné, jemné dívenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom o to lepšie :) Si predstav, že by si si ju objednala a potom by si bola nahnevaná :)
      A čo sa týka Megan súhlasím - ani prirodzená ani jemná :)

      Odstrániť
    2. Mojí mamince by se ta vůně mohla líbit. :-) Odhaduju, protože na vůně máme diametrálně odlišný vkus. Avon vůně mám i ráda, ale tohle mě odradilo už ze slovního popisu, aniž bych k tomu kdy čichala. Takže jsi mi ušetřila shánění vzorku. :-)

      Odstrániť
    3. Tak možno keď budeš rozmýšľať čo mamke kúpiť na Vianoce aspoň budeš vedieť :)

      Odstrániť
  4. preferujem skôr svieže vône, ale určite túto ovoniam, má naozaj krásny flakón :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moja maka môže ťažšie vône, možno by sa blisne tento flakónik pod naším stromčekom :) Vďaka za tip...
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skúšala som ju a celkom sa mi pozdávala. Ale mám radšej tie sviežejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A používaš také sviežejšie aj v zime?

      Odstrániť
    2. Tiež som nad tým uvažovala, že v zime mám radšej ťažšie vône. Tak som ju ešte raz ovoňala a zistila som, že mi veľmi vadí niektorá z jej zložiek. Pravdepodobne santal...

      Odstrániť
  7. Megan je skvelá,charizmatická, takže je len dobre, že si ju vybrali ako tvár parfém :-) A koľko stojí? :)
    that-nat.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bežná cena je okolo 27 eúr, ale podľa mňa Avon na ňu určite bude robiť výhodnejšie akcie :)

      Odstrániť
  8. Ten flakonek se mi tuze nelíbí. :-( Je to škoda, protože i kdyby to vonělo božsky, ani bych se nedostala k očichání.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Flakon je podľa mňa vždy veľmi podstatný - pritiahne oči a potom aj nos :) možno sa ti bude páčiť nejaký ďalší :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne