nedeľa 30. marca 2014

Čo som objavila na letisku


Kým niektorí ľudia neznášajú čakanie na letisku ja sa na to vyslovene teším. Môžem si ovoňať všetky parfémy, o ktorých som počula, alebo ktoré ste mi odporučili bez zazerania znudených predavačiek. Na letisku je vždy frmol, takže predavačky Vás nestíhajú prenasledovať a tak máte pokoj a čas skúšať. Letisko je pre mňa vždy najväčšou inšpiráciou na kupovanie voňaviek, pretože si tam vždy nájdem minimálne 3, ktoré fakt stoja za to. Inak to nebolo ani minulý týždeň, keď sme mali na letisku krásne dve hodiny čas. Našla som tam niekoľko skvostov, ktoré mi fakt, nedajú spávať a teším sa na najbližšiu príležitosť, kedy si budem môcť niektorú z týchto krások kúpiť. Teraz mám však doma naozaj veeeľmi veľa voňaviek (chceli by ste vidieť moju zbierku?) takže som si povedala, že keď miniem aspoň tri môžem si kúpiť novú (šanca, že to dodržím je asi tak 20%).Každopádne dnes Vám ukážem novinky, ktoré som objavila a fakt stoja za ovoňanie!

Prvá vôňa, ktorá ma neskutočne dostala je Balenciaga Florabotanica.  Nebudem Vám klamať pritiahol ma k nej jej banner, ktorý bol neskutočne farebný a oči chytajúci. Až na druhý pohľad som zistila, že je na ňom Kristen Stewart, ktorú nemusím a určite pre mňa nie je lákadlom na to, aby som si niečo kúpila. Každopádne vôňu som ovoňala a bolo to wow! Je to taká mierne púdrová vôňa, pripomína mi trochu D&G 10. Hlavnou zložkou vône je vetiver, jantár, mäta, rúža a karafiát - uznajte pomerne netradičná kombinácia, ktorá stojí za vyskúšanie.

Dolce & Gabbana Pour Femme je už síce dvojročná voňavka, ale ku mne sa dostala prvý krát minulý týždeň. Je to krásna silnejšia vôňa, ktorá sa mi v hlave spája s vidinou nejakého dôležitého rokovania alebo nejakej dôležitej udalosti, kedy sa žena potrebuje cítiť sebaisto a odvážne. Je to krásna elegantná vôňa vhodná skôr na jar, jeseň a zimu a určite stojí za ovoňanie. Jej zloženie ukrýva- hlava: mandarinka, neroli, malina, srdce: kvet pomarančovníka a jasmín, základ: vanilka, santalové drevo, heliotrop a cukríky marshmallow.

Teraz ma strašne hnevá, že si neviem spomenúť na tretí parfém, ktorý ma úplne dostal a najhoršie na tom je, že to bola nejaká úplná pecka. Doma mám dokonca ešte aj navoňaný papierik ale bez názvu, budem dúfať, že si do nedele spomeniem a dopíšem ho sem. Ak nie, tak aspoň budem lákať Vaše peňaženky o čosi menej, pretože verte či nie, tieto dve krásky stoja za to. Obe zoženiete lacnejšie na nete a ovoňať ich môžte v každej parfumérke.


A čo Vy? Ako trávite čas na letisku? Skúšate rôzne vône? Chystáte sa niekam cestovať?



 


4 komentáre:

  1. Taky miluju "čekání" na letišti - jak se může vůbec někdo v duty-free zóně nudit?! :D Minule jsem si koupila skvělé hodinky, které nosím do teď... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa neskutočne lákali hodinky a mali super cenu! Teraz aj ľutujem, že som si ich nekúpila :(

      Odstrániť
  2. Já se k vám musím přidat a přiznat se, že také miluju trávení času na letišti! Okoukávám kosmetiku, voňavky, Victoria´s secret (tam vždycky!) ;). Já lítám často Praha - Paříž a vždycky právě nejradši čekám tam, protože si můžu prohlédnout hrozně moc věcí, které u nás nemáme. Naopak kamarádky z FR zase rády okukují ty naše stojany :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to pravda, každé letisko má niečo špecifické a dá sa tam nájsť niečo super! Dúfam, že raz sa mi podarí letieť do NY a to som zvedavá aké veľké bude to! To tuším pôjdem naschvál o čosi skôr na letisko, aby som si stihla nakúpiť :))

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne