pondelok 24. marca 2014

Meníme krém na tvár!


A opäť je tu ten čas v roku kedy je dobré začať meniť veci na našej poličke. Tento krát mi to po dlhej dobe aj vyšlo, že práve ako sa mi minul zimný krém môžem začať používať ,,jarný krém“ resp. krém o niečo ľahší. Jarné a jesenné krémy patria medzi najzložitejšie krémy na výber. Dôvod je jednoduchý – nemajú byť tak hutné ako zimné a nemajú byť tak hydratačné a ľahké ako letné. Krém som vyberala pomerne dlho, ale našťastie bol môj výber veľmi úspešný tak Vám dnes predstavujem Sante denný krém s bio schisandrou. Ak si odmyslím séra, mám pocit, že toto je prvýkrát čo používam krém na prírodnom základe. Viackrát som písala, že pri pleťovej kozmetike sa nehrniem príliš do experimentovania, pretože moja pleť na veľa vecí nereaguje dobre, ale už teraz Vám môžem napísať, že výber tohto krému bolo veľmi dobré rozhodnutie.
 




Krém je určený na citlivú pleť a má veľmi kvalitné zloženie, takže v podstate som sa nemala čoho báť, ale ľudia s citlivou pleťou určite také pocity poznajú. Za posledného štvrťroka (ak nie viac) sa mi kozmetika Sante však veľmi osvedčila a neustále ma láka čoraz viac a viac vecí. 





Aj keď to nie je podstatné, veľmi sa mi páči balenie krému. Modrá mi príde taká čistá a príjemná, čiže za balenie určite dávam palec hore. Krém má 30 ml a je balený vo vytláčacej tube, čo je hygienickejší spôsob dávkovania ako naberanie prstom. Má úplne ideálnu konzistenciu na teraz – nie je hustý ani ľahký, proste niečo medzi tým. Vonia veľmi jemne, trochu sladkasto, trochu bylinkovo, trochu čisto. Povedala by som, že takto si každý predstavuje vôňu prírodných vecí. Základné zložky sú bio schisandra, ktorá sa v Ázii využíva na liečenie a v Európe sa pridáva do povzbudzovacích prípravkov, bio olej z kamélie, bio aloe vera a bio extrakt zo slivky. Po nanesení sa krém rýchlo vpije do pokožky (kým prejdem z kúpeľne do izby, čo je asi 10 krokov) a pleť zanechá krásne jemnú a hydratovanú. Pokožka nie je nijako červená ani citlivá, skôr práve tak pekne vláčna, pretože to množstvo prírodných olejov jej dodá presne to, čo potrebuje. Krém veľmi pekne spolupracuje s make-upom, a pleť drží hydratovanú celý deň. 


Zloženie som Vám odfotila, ale ďalšie info nájdete na stránke: http://www.bior.sk/


Krém stojí okolo 11 eúr čo je cena niektorých drogériových krémov, takže si myslím, že vzhľadom na jeho kvalitné zloženie je to veľmi dobrá kúpa. Do pleťovej kozmetiky sa podľa mňa určite oplatí investovať aj viac, aj keď si myslím, že 11 eúr je skôr bežná cena ako investícia :)

A čo Vy? Aký krém na tvár teraz používate? Pozeráte si pri kupovaní krémov ich zloženie? 

12 komentárov:

  1. Hmm krém mě hodně zaujal, vypadá , že má lehčí konzistenci což mi dost vyhovuje a složení je samozřejmě pěkné, takže rozhdoně až mi dojde Siberica kouknu po něm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj skvostný! Presne ako píšeš konzistenciou je dobrý ľahký a to zloženie je paráda!

      Odstrániť
  2. Tiež mi už dochádza krém, ktorý som používala na zimu, čiže sa konečne môžem poobzerať po iných ľahších krémoch. Tento vyzerá dobre a určite mrknem aj na stránku. Rada by som ale už konečne niečo od YR, tak dúfam, že sa mi v najbližšej dobe podarí ísť do Bratislavy niečo pokukať keďže u nás nič nieje... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala minulý rok takú väčšiu vzorku z YR práve takého ľahšieho krému Hydra Vegetal a veru som rada, že som mala vzorku. Pokožka po ňom nezaschla do ,,sucha" ale jemne lepila čo bolo celkom nepohodlné, ak by si na neho išla dávať make-up. Navyše ma štípal v okolí očí. Ja osobne na YR čítam všade celkom dosť zlých recenzií, ale ak ti ich výrobky sedia tak ti možno sadne aj tento krém :) alebo nejaký iný :)

      Odstrániť
    2. Vďaka za upozornenie. Ono asi bude lepšie najprv pozháňať vzorky lebo tá moja problematická pleť... asi by som bola zlá, keby som natrafila na taký krém aký mi tu popisuješ. Uvidíme čo vykoumám... :)

      Odstrániť
  3. Páči sa mi, že sa nebojíš vyskúšať niečo nové. Ja momentálne používam ružovú vodu, ktorá je perfektná a pomocou nej s ami podarilo zbaviť sa zbytočných vyrážok. :) Len je ju ťažko zohnať.

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ružová voda je čistý zázrak to úplne súhlasím! Ale nie je problém zohnať len musíš vedieť, kde hľadať :) V kamenných obchodoch ju majú bežne v DM a na nete v množstve e-shopov v podstate vo všetkých, ktoré mám aj ja na bočnej lište :)

      Odstrániť
  4. Ten krém vyzerá veľmi zaujímavo, konzistenciou mi pripomína Biodermu a cena je asi tiež približne rovnaká. Ale mám také nutkanie vyskúšať aj tento krém :-)

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorú myslíš Biodermu? Určite stojí za vyskúšanie, je naozaj veľmi príjemný!

      Odstrániť
  5. Ja som mala teraz vzorku od Logony a ta bola vyborna. Keby som ju nemala asi skusim tento ale po tej vzorky pojdem asi do Logony :) Bea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A akú Logonu? Mňa od nich lákajú krémiky ale ani neviem do ktorého by som išla:) každý tip je dobrý!

      Odstrániť
  6. Chcem by som sa opytat ked porovnas tento kremik s dolivou intensive light ktory bol podla teba lepsi?

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne