sobota 5. apríla 2014

Čo s nehodiacim sa výrobkom a ako vyzerá extrémne suchá pleť





Ešte dávnejšie som dostala od Ziaje balíček, v ktorom som mala protivráskový krém s ružovým maslom a dve masky. Zásielka ma síce potešila, ale úprimne som vôbec netušila, čo budem robiť s daným krémom nakoľko ja nespadám do vekového spektra, ktoré by potrebovalo protivráskové krémy. Mamine som ho tiež nemohla dať, pretože mamina má mastnú pokožku a keď krém nie je vyslovene na boj proti mastnote tak to nie je pre ňu. Tak som ho mala doma, kde mi sedel, mne bolo celkom trápne, lebo som čakala kedy mi napíšu zo Ziaje, že kde to viazne a nevedela som čo s ním. A potom sme raz boli na návšteve u tety a pozerám na tetu, že si dáva na make-up krém. OMG tak niečo také som ešte nevidela. Pýtam sa jej, že prečo to robí a ona, že má suchú pleť a ona takto funguje bežne. Si  predstavte, že ona má tak suchú pleť, že na noc si dáva vazelínu a na ráno nočné krémy, lebo tie sú vždy mastnejšie (podľa nej) ako denné. Do tých ,,denných“ krémov investuje dosť peňazí a skoro vždy si ich kupuje z lekárne, pretože tie klasické drogérkové ju jednoducho dostatočne nepremastnia. Tak ma napadlo, že jej dám moju Ziaju, aspoň padne niekomu na  úžitok. Dala som jej aj masku, nech ju vyskúša s tým, že nech mi dá potom vedieť, ako dopadla.




Teta na mňa samozrejme zabudla, ale aspoň vyskúšala krém a masku. Zázraky sa síce nestali, pleť má suchú stále ale povedala, že sa musí krémovať rovnako často ako s krémami z lekárne, čo je celkom dobré na to, že Ziaja krém stojí okolo 5 eúr. Nadšená však bola extrémne z masky, ktorú nechala vsiaknuť ako denný krém a povedala, že sa cez deň nemusela krémovať viackrát. Tak sa teda teším s ňou. Ak má Vaša mamina normálnu až suchú pleť a nerada investuje veľa peňazí do drahých krémov môžete jej odporučiť Ziaja krém, ktorý má krásne balenie, príjemnú cenu a ak pokožke dodá potrebnú hydratáciu. Sebe som si nechala koziu masku, ktorá pre mňa nebola novinkou, nakoľko je kozia sada moja najobľúbenejšia. Stále s láskou spomínam na kozí pleťový krém a keby som nechcela vždy skúšať v zime niečo nové, ostala by som asi veľmi dlho pri tomto kréme. Maska je určená na pokožku 20+ a pleť krásne hydratuje pričom pomáha predchádzať prvým vráskam. Je to veľmi príjemná lacná maska, ktorú si zvyčajne beriem na cesty, pretože je to praktickejšie ako brať veľké tuby. Obzvlášť ak lietate pokožka sa potrebuje po dlhších letoch zregenerovať tak si skúste vytvoriť nový zvyk, že si vždy na dovolenku zabalíte aj jednu masku. Masky stoja okolo eura a pokožke naozaj prospejú.



A čo Vy? Poznáte niekoho kto si na make-up nanáša krém? Alebo dávate si cez deň druhú vrstvu make-upu? Dávate si na neumyté ruky krém?

9 komentárov:

  1. Ja ho pouzivam a je fajn, nie je to ziaden produkt, ktory by mi zmenil zivot ale za tie peniaze to ani necakam..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá cena je naozaj super :) niekedy je lepšie keď je výrobok priemerný ako keby bol zlý :)

      Odstrániť
  2. Já mám taky balíček od Ziaji - Oliva a mám tam ten krém na vrásky! takže ho dám asi mamce ;) sama mám pleť spíše mastnější a krém mi moc nevyhovuje. Na mé pleti zanechává mastný film, zkusím ho dát příště na pleť méně a dám mu tím ještě jednu šanci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja mamina má pleť mastnú takže to by jej asi nesedel, ale som rada, že sadol aspoň tete :)

      Odstrániť
  3. Já mám taky dost suchou pleť, takže mi na ní nevadí ani ty proklínané silikony a dočetla jsem se, že když mám krém s SPF, tak je to právě jeden z klíčových znaků signalizujících, že jde o krém denní a že na noční použití nepatří. No, já se s ním s klidem natřu, když přijdu večer domů, odlíčím se a jdu takhle spát. :-D Za tuhle péči se mi pleť odměnila nulovým výskytem pupínků, zarudlých červených fleků a hojením stávajících červených neřádů, tak nevím, dělám to nakonec dobře nebo špatně? :-) Na takové ty obecné poučky, jak vazelína ne a silikony ne, protože póry ucpávající já jednoduše moc nedám. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Osobne si myslím, že je dôležité aby si človek našiel veci, ktoré vyhovujú jemu. Ak ti pleť krásne reaguje je úplne jedno ako a aký výrobok používaš hlavne, že sedí tebe. Veď pravidlá sú na to, aby sa porušovali a u kozmetiky obzvlášť :)

      Odstrániť
    2. Tohle je asi částečně dědictví po mamince, protože ta má sušší pleť od mládí a vzhledem k tomu, že už má zralejší pleť, se dokonce maže naférovku kokosovým olejem a hrozně si to chválí. Já teda k olejům zatím nedošla, jsem ve věku dvacet plus, což je takové to podivné období, kdy už nemáte pubertální akné a mastnou pleť a ještě nemáte vyloženě zralou pleť a první vrásky, ale je to tak někde mezi, sušší pleť a stále občas pupínky, takže se bojím komedogenního působení olejů. :-) Ale tabu, jak silikony nikdy a fuj chemie a co nejméně složek a ideálně příroda, jsem se trošku zřekla a mojí přecitlivělé pleti to překvapivě prospělo. Zkrátka si dělá, co chce. :-)

      Odstrániť
    3. Ja som na tom tak isto suchá pleť s občasnými vyrážkami. Pomerne nešťastná kombinácia vzhľadom na to, že vyrážky sa snažia liečiť väčšinou len krémy na mastnú pleť takže niekedy proste lokálne natieram tvár krémom a vynechám veľké vyrážky na ktoré nanesiem nejaké ,,liečivo". Ja sa síce snažím ísť prírodnou cestou ale nie za každú cenu. Ak mi sedí nejaký iný výrobok nevidím zmysel v tom, aby som ho vyhadzovala len preto, že nemá čisto prírodné zloženie. Ono nikto nehovorí, že pleť nemôže zle reagovať ani na 100% prírodný produkt. Napríklad môj ocino musel teraz prestať používať 100% prírodnú chlorellu lebo sa z nej vyhádzal ako pubertiak.. kto by to bol povedal :)

      Odstrániť
    4. Já jsem teda vždycky byla za minimalismus, nemám ráda produkty s překombinovaným složením, přírodní být nemusejí, klidně konvenční "chemická" kosmetika. Teď měla moje pleť zvlášť špatné období. Suchá, podrážděná, pálící, červené fleky, ale přesto pupínky. Paradoxně mě z toho vytáhl CC cream od Mixy, o kterém mě půlka lidí strašila, že mi to nejenže nezabere, ale osypu se ještě víc, protože je to chemický, silikonový a nevímještě jaký.

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne