štvrtok 3. apríla 2014

Ku ktorej strane patríte Vy?






Takto pred desiatimi rokmi som veru nemala šťastné obdobie. Bola som v nemocnici kvôli neskutočnému akné, musela som behať po lekároch, každé dva týždne chodiť na krv, držať rôzne diéty a najlepšie jesť len dusené mäso a dusenú zeleninu. Čo som však jesť mohla bola biela čokoláda, ktorú som si v danom období užívala ako jediný možný pôžitok. Ako sa vyliečilo moje akné ( trikrát klopem po dreve) odišlo aj moje obdobie bielej čokolády a k nej som sa dostala po rokoch až pred nedávnom a aj to v pomerne netradičnej forme. Predstavte si, že na trhu existuje maska z bielej čokolády. Keď som ju videla hneď vo mne vzbĺklo nadšenie a chcela som ju strašne vyskúšať. Veď uznajte, vidíte často takéto chutné masky?
 




Maska má prekrásne balenie, ja balená v peknej škatuľke a následne ešte v plastovej tube. Tuba je klasická šrobovacia, čo je praktické, lebo masku budete vedieť spotrebovať úplne celú. Maska vonia vyslovene ako biela čokoláda a vôňa sa stupňuje najmä keď máte masku na sebe. Povedala by som, že samotná vôňa úplne uspokojí Vašu chuť na sladké, pretože potom čo budete mať na sebe masku pol hodinu už určite sladké nebudete chcieť ani vidieť. Z toho vyplýva, že maska sa nanáša na vyčistenú pleť a necháte ju pôsobiť 20-30 minút. Inak konzistencia masky je pomerne netradičná- mne pripomínala vážne akoby rozpustenú čokoládu zmiešanú s vajíčkom, alebo nejakú inú prísadu do pečenia. Nanáša sa veľmi dobre a ľahko, akurát musíte odolať neochutnať ju.
 




Maska je určená na normálnu a suchú pleť ale ja by som povedala, že skôr na tú suchú. Maska je pomerne mastná, cítite to už pri samotnom nanášaní a vidíte to aj v zložení- nachádza sa tam bambucké maslo či olej z hroznových jadier. Po pol hodine je potrebné masku opláchnuť LEN teplou vodou a tu pochopíte, prečo by som masku odporučila len na suchú pokožku. Ako masku oplachujete cítite, že pokožka je proste neskutočne mastná. Tu Vám ostávajú dve možnosti- jedna umyť masku ešte mydlom, ale tu porušíte návod a možno si zmyjete práve to, čo má na pokožke ostať alebo dva- umyť len teplou vodou ako sa hovorí a počkať na to, čo sa stane. Ja by som sa tak či onak musela potom krémovať takže som išla podľa návodu a urobila som dobre. Pokožku som umyla len vodou a jemne ťapkaním vysušila uterákom a výsledok bol super. Pleť nebola mastná, ale premastená a hydratovaná. Nepla, bola krásne hebká a taká nafufňaná. Pre suchú pleť je to jedna báseň, ale myslím si, že normálnej pokožke by to nemuselo vyhovovať.






Maska je zo stránky http://rigasoap.sk/ , kde ju zoženiete za 8,9 e. Inak Rigasoap patrí medzi najčarovnejšie a nejnetradičnejšie e-shopy, aké som videla. Ich sortiment je iný na aké ste zvyknuté majú zvláštne vône, krásne balenia a výrobky, ktoré určite potešia nielen telo ale aj oči. 

A čo Vy? Na ktorej strane stojíte? Biela či tmavá čokoláda?

18 komentárov:

  1. Ta maska vypadá fakt skvěle! určitě bych ji zkusila, ale mám mastnou pleť, takže to asi pro mě vůbec nebude! škoda ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na mastnú pleť asi vážne nie :( škoda, lebo je fakt super!

      Odstrániť
  2. tak ta vyzera paradne! Idem sa pozriet na stranku! Dakujem za tip, Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wooow... bojím sa že by som ju zjedla, vyzerá to preúžasne :) len jednému nerozumiem, písala si, že počas tvojho "akné"obdobia si mala dovolené jesť práve bielu čokoládu....
    zvykla som sa stretávať skôr s názormi, že biela čokoláda akné zhoršuje...možno je to individuálne... ja sa jej práve kvôli tomu radšej vyhýbam..a pritom ju tak zbožňujem...tak možno si ju doprajem aspoň v takejto forme na ksichtík :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som bola dokonca v nemocnici a aj tam som to mala ako jediné povolené sladké :) takže nemyslím, že by mala robiť zle. Ono sladké celkovo neprospieva akné a ak si dobre pamätám biela čokoláda bola najmenšie zlo :) a tá maska, to je proste skvost :) je to ako byť v čokoládovom raji :)

      Odstrániť
  4. O mňam, škoda mojej mastnej pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bohužel mám spíšenou pleť, tak to pro mě taky není,. Škoda., zní to zajímavě :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/super-vonavy-super-playboy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď nabudúce prinesiem niečo čo sa bude hodiť viac :)

      Odstrániť
  6. Nemám rada vôňu čokolády v kozmetike, ale toto je biela, to je čosi iné. Akosi si ani neviem predstaviť ako biela čokoládka vonia bo ja papám čokoládku len v tej najtmavšej forme, aj to málo :D To asi znamená, že sa hlásim ku tmavej čokoláde... Keďže ja mám pleť skôr problematickú tak ju asi nevyskúšam, ale ak by som ju nejakým nedopatrením vlastnila, určite by som neodolala a okoštovala by som. Som divná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám síce rada vôňu akejkoľvek čokolády v kozmetike hneď sa mi potom večer lepšie spí :) ale biela, to je taká špecialitka, je to niečo iné, menej tradičné :)

      Odstrániť
  7. Zbožňujem sladké vône a táto maska sa mi veľmi páči. Len je škoda, že nie je pre mňa, nakoľko mám mastnú pleť :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď nabudúce nájdem niečo super sladké aj pre mastnú pleť :) určite niečo také existuje :)

      Odstrániť
  8. Tak podle složení opravdu pro sušenky :))) Moje normální až smíšená by to neustála, ale i tak jsem si ráda početla, masku totiž vůbec neznám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne