piatok 11. júla 2014

Lacalut s výnimočne príjemnou chuťou




Minule som čítala na jednom blogu, že si baba chcela kúpiť krém na nohy a v nepozornosti si kúpila masku na nohy. Zobrala to našťastie celkom dobre a ja som si pobavene povedala, že chúďa ktovie ako často sa jej bude chcieť dávať maska na nohy. Aj keď sa o nohy starám priam až nadštandardne masku na nich doma nemám a ani si ju neplánujem kúpiť. Každopádne som tým chcela napísať, že niekedy sa proste zadarí a kúpite si omylom niečo čo ste vôbec nechceli. Buď to môžete brať športovo, že aspoň vyskúšate niečo nové (viď maska na nohy), alebo je to úplná blbosť (viď maska na nohy) ale (hádam) to nestálo majland.
Nejak obdobne som dopadla aj ja, aj keď ide vlastne o to, že som pár týždňov používala Lacalut a na to, že to bol úplne iný druh ako som používala doteraz som došla až v lekárni keď som si išla kúpiť ďalší.  





Ešte dávno som na blogu písala, že do mojej ,,zubnej“ výbavy patrí pasta, ústna voda, medzizubné kefky a kefka na zuby múdrosti. Na zuby si dávam pozor, predsa len o čo sa človek pekne stará to mu dlhšie vydrží. V rodine máme našťastie dobré zuby tak dúfam, že budem mať pekné zuby aj keď budem mať 80 J Tak či onak aby som zase neodchádzala od témy pred pár mesiacmi som hovorila mamine, že ako lepšie zrazu chutí Lacalut. Tá na to nejako nereagovala a ja som si spokojne vyplachovala ústa a čistila zuby ako vždy. Potom sa zrazu pasta minula a v obchode sa mi nezdalo, že pasta, ktorú v poslednej dobe kupujeme (Lacalut Herbal) by bola tá, čo sme mali doma. A viete, kde bol pes zakopaný? Lacalut má očividne ešte väčšie spektrum výrobkov ako si väčšina populácie myslí a v ich sortimente je aj Lacalut Flora, čo je pasta proti zápachu z úst.






Úprimne sa priznám, že som nevedela, že sa robia špeciálne pasty proti zápachu z úst, bola som v tom, že to je funkcia každej pasty na zuby. Tak či onak Lacalut Flora je jednoznačne najlepšie chutiaci Lacalut. Je veľmi svieži, akoby mentolový a ústa po ňom nemeravejú. Ak chcete kvalitnú pastu a obávali ste sa toho tŕpnutia, ktoré je známe u Lacalutu vyskúšajte určite Floru, tá je naozaj veľmi príjemná. Na škatuľke som sa dokonca dočítala, že pravidelné používanie vďaka účinným látkam pomáha bojovať proti zápachu úst. O to lepšie!


Pasta stojí okolo 2 eúr a ústna voda okolo 3 € takže úplne klasická cena, len ja osobne Lacalut považujem za kvalitnejšie, lekárenské pasty. Dnes trochu iný článok, ale čo, nech je to tu pestré!
Zajtra Vás čaká opäť trochu netradičný post a celkovo sa môžete pripraviť ne veľa rôznych zaujímavých článkov, ktoré tu doteraz neboli!

Krásny piatok a konečne ide víííííkend!

A čo Vy? Poraďte nejakú dobrú pastu :)

10 komentárov:

  1. Ja pouzivam stale inu pastu. A co sa tyka ustnej vybavy v poslednej dobe uvazujem nad nejakymi bieliacimi pasikmi...len stale neviem ktore by boli najlepsie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som chcela (nepamatam si meno ale ak budes chciet zistim) ale take tie co pouzivaju vsetky americke blogerky a nenasla som slovenske zastupenie tak som si ich chcela objednat u ceskeho alebo opytat sa ci nemaju na Slovensku pobocku a napisali mi, ze slovenska legislativa ich zakazuje kvoli vysokemu obsahuje nejakej latky co skodi zubom. Tak to som sa dost zlakla a bielenie ma preslo :)

      Odstrániť
  2. Inak ak chceš skúsiť bielenie zubov, mne sa osvedčil zubný púder (v ktorejkoľvek lekárni), nie je to agresívne, samozrejme pomôže to len o nejaký odtieň-dva, ale mne to stačilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja zubné pasty neustále striedam, väčšinou používam colgate a uvažujem nad SENSODYNE repair and protect, ktorý chráni aj zubnú sklovinu a na tú beriem najväčší ohľad :)
    Čo sa týka bieliacich pásikov, boli ospevované CREST 3D WHITE ale neuveriteľne škodia zubom, zubnej sklovine a zuby sa po nich stávajú citlivé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sensodyne je veľmi dobrá pasta určite ju skús :) a presne tieto pásky som chcela skúsiť len som presne čítala to čo píšeš tak som to radšej nechala tak :(

      Odstrániť
  4. U mňa je No 1. zubná pasta aj ústna voda Meridol. Je úplne super a nevymenila by som ju za nijakú inú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a kde si to kúpila za tie ceny? pasta stojí 2,90 a voda 4,90 :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne