pondelok 13. októbra 2014

Bioderma Sensibio očný krém na túto zimu


Počasie sa nám pomaly mení, čo znamená, že je treba meniť aj krémiky na našich poličkách. Ja som si na svojej poličke urobila kompletnú výmenu - denné, nočné, očné krémiky, peelingy, masky a postupne Vám o všetkých zmenách napíšem. Ako som písala viackrát takéto mega veľké zmeny robím zvyčajne dvakrát do roka - v zime a v lete, kedy sa mi kompletne zmení celá polička. Na očný krém som sa tešila obzvlášť, pretože na ňom som najviac cítila posledné týždne, že už je potreba zmeniť ho. V lete som používala prírodný bio očný gél, ktorý bol síce super- upokojoval, mierne chladil a krásne bojoval proti kruhom pod očami, ale teraz je už čas na niečo viac hydratačné a premasťujúce. 


Keď som sa popozerala čo to bude túto jeseň, zrak mi jednoznačne hneď padol na Sensibio od Biodermy, ktorý som chcela vyskúšať už veľmi dlho. Má veľkosť 15ml (čo je očná klasika) a cenovo sa pohybuje okolo 13€, čo je na očný a lekárenský krém výborná cena. Krém má klasické sensibiácke balenie- biela plastová tubička kombinovaná s červenými nápismi. Tubička sa na konci zužuje vďaka čomu si vytlačíte len toľko krému koľko potrebujete a nemusíte minúť absolútne nič naviac. 


Krém má bielu farbu a nie je parfumovaný,čo poteší každého s citlivou pokožkou. Oči a očné okolie sú veľmi citlivé, takže tam by som obzvlášť dávala pozor na kvalitu pred rôznymi vôňami. Krém má stredne hustú konzistenciu, ktorá sa veľmi ľahko nanáša a rýchlo sa vsiaka. Ja ho nanášam prsteníkom jemnými ťukavými dotykmi, čím krém precízne vklepem do pokožky. Myslite na to, že vrásky pri očiach dodávajú vek a preto si pri nanášaní očného krému dajte záležať a venujte tomu minútku. O pár rokov sa Vám za to pokožka poďakuje.  

Na Sensibio rade oceňujem to, že zvyšuje toleranciu pokožky, čo jednoznačne môžem potvrdiť. Očné okolie je menej citlivé, menej suché a krém mu očividne dodáva látky, ktoré potrebuje. Okrem toho by mal redukovať opuchy (našťastie spím dobre, takže opuchy nemám) a vyhladzovať jemné vrásky (používam kvalitné krémy, pijem dosť a spím takže tie tiež zatiaľ klop klop klop nemám). 


 viac info na www.bioderma.com 
Takže zoznámte sa: toto je môj jesenný krémik na oči. Zatiaľ som veľmi spokojná a potvrdilo sami čo som vedela, že ak máte citlivú a suchú pleť Sensibio rada nikdy nesklame.

A čo Vy? Dávate si očný krém precízne? Dávate si ho len večer alebo aj ráno? Aký teraz používate?

14 komentárov:

  1. Ja s nim zial nie som spokojna. Ani v lete mi nestacil, nie to este teraz, a to som ho kupila v Bioderma akcii za 4€. Za plnu sumu nikdy,tento kren totiz nerobi vobec nic. O minutu po aplikacii ani necitim, ze som nejaky krem pouzila...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho videla za tie 4e to bola mega cena. Z tých zliav sa mi vyspinkal pdarilo využiť len poopalovak akosi som vždy došla všade neskoro. Teraz ste ma s tým krémom celkom prekvapili :/na teraz mi stačí a budem dúfať ze to tak ostane aj v zime :)

      Odstrániť
  2. Najlepší očný krém! nič mi nepomohlo v zime lepšie ako tento takže som s ním moc spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cena je dost vysoka. Co robis s produktmi, ktore Ti zostali z leta? Budes ich pouzivat dalsiu sezonu, alebo ich vyhadzujes?
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem ze s tým veľa ľudí nesúhlasí ale neznášam plytvanie vecami vo všeobecnosti takže výrobky určite nevyhadzujem. Ak sa stane že letný krém nestihnem do konca leta minúť normálne ho odložim a na jar či v lete zase vytiahnem. Robím to tak roky nikdy sa mi nič nestalo a je to určite lepšie ako bud používať nasilu krém ktorý mi v danom období nevyhovuje alebo vyhodiť ho :)

      Odstrániť
  4. Krém mám už asi půl roku a spokojená nejsem. Je na mě až moc lehký a redukce linek pod očima jsem si taky nevšimla :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte si ho neminula? To je pre mňa dobrý znak že dlho vydrží :) ja som zatiaľ hutnejsi od tohto ešte nemala, hutnejsie sú podľa mňa až protivraskove také čo používa napr. moja mamina

      Odstrániť
  5. Zrovna ho nejákou tu chvíli používám a nemůžu si ho vynachválit :) a kupovala jsem ho za velmi nízkou cenu díky akci, takže úplná spokojenost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si ho asi stihla v tých letných akciách tie boli super :)

      Odstrániť
  6. Ja už veľmi dlho hľadám nejaký dobrý očný krém, lebo mám pocit, že tie, ktoré som vyskúšala mi jednoducho nestačia. krásny článok:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :) ja som s kremikom veľmi spokojná takže určite odporúčam :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne