utorok 25. novembra 2014

Čo kúpiť kamoške alebo sestre I.




Dnes budem pokračovať v tipoch čo kúpiť komu pod stromček a nakoľko najradšej kupujem ženské darčeky dnes sa budeme venovať kamarátke. Babám sa nakupujú darčeky jedna radosť, nakoľko pre 90% báb je ideálnym darčekom kozmetika. Ak je kamoška vo veku do 30 rokov kľudne jej môžete dať niečo veselé, farebné, čo poteší nielen jej pokožku ale aj oko. Takto veselo na mňa pôsobí TianDe sada s Vitamínom C. V tejto sade nájdete kompletnú starostlivosť pre Vašu pokožku – odličovacie mlieko, toner, denný, nočný a očný krém. Ako z názvu vyplýva sada je obohatená o vitamín C, ktorý pomáha urýchľovať hojenie na pokožke, a celkovo sa stará o jej regeneráciu. O to, či sa nachádza v kozmetických výrobkoch by mali dbať najmä staršie ženy, nakoľko C-čko pokožke dodáva tiež vitalitu a pružnosť. V tejto sade je ho veru dostatok, o tom niet pochýb.
 



Aby som sa nemusela opakovať pri každom výrobku rovno napíšem, že vôňa isto každého prekvapí. Ja som si úplne myslela, že výrobky budú voňať citrusovo sviežo, ale zdanie klame. Kompletne všetky výrobky voňajú rovnako - na pomedzí kvalitného púdru/Chanel 5/ Nivei/ Modrej Indulóny. Mne táto vôňa nesmierne vyhovuje a bolo veľmi príjemné chodiť s ňou spať ako aj ráno sa s ňou zobúdzať. Potom, čo mi zvyšky krému ostali vždy na rukách som si poriadne prekrémovala ruky a voňala som si ich asi ešte hodinu, kým krém nevyprchal. 





Ako ste si mohli všimnúť túto zimu som si poriadne navykla na odličovacie mlieka. Sú pre mňa v zime omnoho šetrnejšie a pleť nielen odlíčia ale aj hydratujú. Toto mliečko je pomerne husté, ale veľmi dobre pleť odlíči. Ja som si ho naniesla tak ako všetky – končekmi prstom premasírujem s krémom nalíčenú tvár a následne krém zotriem vlhkým uterákom. Pleť bola krásne odlíčená a príjemná a voňavá na dotyk. Používala som ho na celú tvár okrem očí. Veľmi dobre odlíči aj pery – a čo je dôležité, nedráždi ich ani nevysušuje.
 




Následne som pleť dočisťovala tonerom (najmä po športe), ktorý sa môže používať nielen večer ale aj ráno. Má príjemnú gélovitú konzistenciu a po jeho použití som si bola úplne istá, že pleť je tip top –poriadne vyčistená a pripravená na regeneráciu.





Vitamínová sada rozlišuje denný a nočný krém, pričom rozdiely sú najmä v konzistencii krémov. Denný krém je o čosi viac parfumovaný a aj keď sa to možno na prvý pohľad nezdá je ľahší a menej mastný. Krém sa naozaj rýchlo vsiaka a stačí ho fakt málo. Ja som mala pri používaní prvé dni problém s aplikáciou, nakoľko som vždy zvyknutá, že ak je krém hutnejší treba ho viac ale tu to neplatí. Radšej je dobré dať menej a potom pridávať ako dať viac a čakať aj 5 minút kým sa vsiakne. Pokožka je po nanesení krému pripravená na make-up s ktorým naozaj pekne pracuje. Ja osobne teraz v zime nepoužívam žiadne bázy- snažím sa radšej vyhľadávať kvalitné krémy, ktoré mi poskytnú dostatočný základ a hlavne výživu, ktorú pleť potrebuje.
 


Nočný krém síce na pohľad možno vyzerá rovnako, ale je podstatne mastnejší. Ako viete ja mám suchú pleť ako nosorožec, ale aj tento krém mi vsiaka asi 5minút. Krém pokožku regeneruje v spánku, vyhladzuje ju a vybieľuje fľaky a škvrny, ktoré sa nám na pokožke robia(či už vplyvom slnka alebo nášho nešetrného zaobchádzania).
 




Osobne si myslím, že táto sada je ideálnym darčekom nielen preto, že pekne vyzerá, vonia a krásne pracuje s pokožkou, ale aj preto, že je super práve teraz na zimu. Je naozaj veľmi výživná a pokožku ochráni pred vetrom a chladom, ktorý jej teraz škodí. V sade sa nachádza aj očný krém s vitamínom C, ale ten by som odložila na leto. Krém má gélovitú konzistenciu, ktorá nie je vhodná na zimu, nakoľko môže pokožku vysušovať a neposkytuje jej dostatočnú hydratáciu. Ten si môžete odložiť a dať jej pri nejakej príležitosti v zime. 


Celá sada stojí na stránke www.kozmetika-tiande.sk okolo 33€, pričom všetky výrobky sa dajú samozrejme kúpiť oddelene. Je to naozaj taký mega darček z ktorého odpadne nielen kozmetická maniačka, ale podľa mňa každá baba. Veľkým pozitívom je príjemná čistá vôňa, ktorá nemôže nikomu prekážať. Jediné, čo si musíte zistiť je to, aký tip pokožky má Vaša kamarátka, pretože táto sada ulahodí najmä suchej pokožke.

A čo Vy? Čo kupujete na Vianoce kamoškám? Máte už pre ne darčeky? Máte nastavený nejaký cenový limit za koľko si kupujete darčeky?
 

3 komentáre:

  1. Ja mám najradšej pudrove vône takže do tejto sady by som sa určite zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sada vypada uzasne, za takovy darek bych sama byla rada :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne