pondelok 22. decembra 2014

Skorý darček


Keď mi dorazil tohtomesačný Ladybox bola som v pokušení či ho otvoriť pred Vianocami alebo počas. Povedala som si, že na Vianoce dostanem darčekov až až (dúfam) a teda, že si urobím také ,,pred“ Vianoce. Strašne som sa tešila a bola som zvedavá, či si pre nás na Vianoce prichystali a čím nám urobia radosť.




Po dlhšej dobe bola krabička konečne personalizovaná a vyšla naozaj pekne. Vianočný motív bol úplne trefný a potešil určite nielen mňa. Čo sa mi páčilo rovnako ako krabička bolo vnútorné balenie, výrobky boli vnútri ešte balené do jedného papiera, čo bolo tiež veľmi pekné a dodávalo to taký punc vianočnosti. V boxíku boli dva plné výrobky a 3 väčšie cestovné balenia.



Chytákom tohto mesačného boxíku bol krém na ruky Figs&Rouge, ktorý som chcela už tak dlho, že si to neviete predstaviť. Doma mám tri balzamy na pery, ktoré úplne zbožňujem a preto bolo len otázkou času, kedy si zabezpečím krém na ruky. Krém má krásne farebné balenie, ktoré si vezmem do roboty (bola by škoda mať ho v nočnom stolíku) a vonia krásne sladko po vanilke. Krém je naozaj výborný, ruky pekne hydratuje, rýchlo schne a necháva ich hladké. Dilema teraz akurát je, či mám radšej tento alebo Crabtree& Evelyn z minulého boxu. Každopádne, krém splnil moje očakávania a som z neho nadšená.


Druhým celým výrobkom bola ceruzka na oči E Style, ktorú som mala v takej šedo/tmavomodrej farbe. Nie je to farba, ktorú by som si sama vybrala, nakoľko a s modrou príliš nekamarátim, ale tým, že je do šeda pre ňu využitie nájde. V popise sa píše, že má ceruzka mäkkú konzistenciu s čím teda príliš nesúhlasím. Podľa mňa je celkom tvrdá a pred použitím ju určite budem zahrievať rozpísaním na ruke.



Najviac ma potešil Aubrey Organic Body Spritzer, ktorý som dostala v mandľovej vôni. Mandle úplne zbožňujem takže lepšiu variantu by som si sama ani nevybrala. Celkovo kozmetika s mandľovou vôňou je pre mňa stávka na istotu – takže tento sprej som si na seba striekla pre radosť už pár krát doma, ale odložím si ho a vezmem si ho asi na jar na dovolenku. Sprej sa dá aplikovať nielen na telo ale aj do vlasov či na oblečenie a už mám odskúšané, že nerobí fľaky. Vôňa vydrží pomerne krátko, ale tieto telové spreje sa ani netvária ako voňavky, takže to nevadí. 


Druhý výrobok v cestovnom balení bol lak na nechty Color  Club. Laky na nechty vždy potešia a z môjho pohľadu ich nikdy nie je dosť. Mne došla baby pink ružová farba, ktorá je super, hodí sa celoročne a určite ju vynosím. Takže dobrý výber Ladybox :)))



Tretím cestovným výrobkom bola BLONDME obnovujúca kúra na vlasy od Schwarzkopfu, ktorá je síce primárne určená na svetlé vlasy, ale nič sa nestane ani ak ju použijú tmavé vlasy. Ja ju určite využijem, profesionálne výrobky od Schwarzkopfu mám veľmi rada, čiže za mňa opäť super výrobok.



A potom boli v boxíku už len vzorky – Mythos telové mlieko, Skin&Co pleťové sérum a Crea-m testovací balíček krémov na telo a tvár. Vzorky som neskúšala, ale určite vyskúšam a ak ma zaujmú dám vám vedieť. 

Tak ja som si urobila malú vianočnú generálku a už sa teším na tie ,,pravé Vianoce" :)

A čo Vy? Aj Vy ste si dali nejakú ,,generálku"? Darovali ste si nejaký darček?

8 komentárov:

  1. No na to ze je to Vianocny box je to strasna slabota....slovensky DM box je pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NIKYYY čo v ňom bolo??? Ja som ho nestihla :(

      Odstrániť
    2. baby lips, krém s bambuckým maslom, nejaké bio oriešky na mlsanie, zubná pasta, zubná kefka taká pekná s rybičkami (priateľ sa mega potešil, je totiž rybár), Dermacol sprcháč ten rebarborovo-jahodový, Schauma šampón nejaký nový a Garnier deodorant v spreji....takže za mňa veeeeľkaaaa spokojnosť :) :) :) a tá smiešna cena že 5e :) hádam ani nemusím písať že všetko boli plné balenia :)

      Odstrániť
    3. OMG to je dobre veľa! Teraz ma to mrzí ešte viac :(

      Odstrániť
  2. Box mám také a narozdíl od tebe jsem z něj šíleně, ale opravdu šíleně zklamaná :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mega rada za ten krém ale inak to veru mohlo byť aj lepšie :(

      Odstrániť
  3. Tak ten Figs&Rouge ti opravdu závidím. Po tom krému pokukuju už nějaký ten pátek :D a musím říct, že tvou radost s tebou sdílím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj kvôli nemu sa to fakt mega oplatilo :) tak sa tešíím :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne