utorok 14. apríla 2015

Spotrebované február/marec

Minulý mesiac sa mi nepodarilo spotrebovať dostatočne veľa výrobkov, tak som február a marec spojila dokopy.  S výsledkom som celkom spokojná, podarilo sa mi pomínať nejaké dlhodobé výrobky tak som rada :))


 1, Odlakovač Ebelin-  tento odlakovač si kupujem roky dokolečka a nemám mu čo vytknúť. Je lacný, super odlakuje a nevyprcháva. Kúpim znovu!

2, Bioderma Sensibio deo- recenzia tu:klik  fakt super sprej, sadol mi vôňou, výdržou úplne všetkým. Kúpim znovu!

3, Loreal Elseve olej na farbené vlasy- jeden z najlepších, ak aj nie najlepší drogériový olej na vlasy. Vydržal mi pri  skoro dennom používaní viac ako tri roky a teraz ako používam iný, banujem, že som si nekúpila zase tento ale vymýšľala som. Vlasy krásne hydratuje, nemastí a úžasne vonia. Kúpim znovu!

4, Nivea Stress Resist- mala som ho doma aj vo veľkej verzii a teraz v Mexiku v malej a stále platí to isté. Podľa mňa je to jeden z najslabších Nivea sprejov a viac by som si ho určite nekúpila. Proti teplu v Mexiku bol fakt strašne slabý a doma neni o nič lepší. Nekúpim zase.

5, o10 lak na nechty- túto no name značku som kúpila ešte v Trnave v tom Priori či čo je to a bola to hrôza od prvého otvorenia. Lak smrdel ako čínsky chemoprén a keď som si ho dala na nechty bála som sa, že mi ich vyžerie. Dobre, že zaschol. Dala som ho sem len preto, že ak ho uvidíte, nekupujte ho!


6, Kativa šampón- recenzia tu:klik fakt výborný šampón na farbené vlasy, ktoré mi vydržal až prekvapivo dlho. Kondicionér mám dokonca ešte stále. Šampón pekne voňal a vlasy super očistil, pričom udržal ich farbu. Bola som veľmi spokojná a kúpim zase!

7, Bioderma Atoderm- recenzia tu:klik naozaj super sprchový gél, ktorý mi pomohol, keď som mala kožné problémy a potom zase v Mexiku, keď sa mi vrátila alergia. Je veľmi jemný, príjemný a navyše krásne vonia. Kúpim zase.

8, Palmolive Smooth Delight- tento sprcháč som mala tuším v Ladyboxe a po tejto skúsenosti by som si ho sama určite nekúpila. Bol taký nijaký. Určite drahší ako Balea a oničom. Pomerne riedky, nudná vôňa a nič extra nerobil. Nekúpim zase.
 

9, Bielenda BB krém- recenzia tu:klik tento BB krém som míňala skoro tri roky, ale to nebolo dané, tým, že by bol zlý, skôr tým, že BB krémy v podstate používam len na dovolenke. Tak ako pri druhom BB krémy od Bielendy, ktorý som minula tuším v lete aj tu platí, že mi pekne sadol s pokožkou, hydratoval a dobre sa s ním robilo. Ak by som si ešte niekedy chcela kúpiť BB krém kúpila by som si ho, ale predpokladám, že ostanem pri klasických make-upoch.

10, Dermacol Truffle make-up - recenzia tu:klik top výrobok roku 2014 a stále ak by som mala povedať, najlepší make-up aký som kedy mala. Hľuzovkový make-up mal skvostnú vôňu, úžasné krytie, neskutočne dlho vydržal, nevpíjal sa, proste top make-up. Jednoznačne kúpim zase!

11, Bioderma Sebium Al Correcteur - recenzia tu:klik , tento make-up sa mi míňa fakt ťažko, pretože tá farba mi nesadla. Vždy keď som ho použila som si dávala fakt námahu, aby som ho doladila púdrom, pretože inak by som vyzerala ako umpa lumpa. Treba mu uznať fakt super krytie, ale tá farba je nič moc. Nekúpim zase!
12, Očný odličovač Yellow Rose - recenzia tu:klik nedávna recenzia očného odličovača a už je preč! Keď bol taký dobrý! Krásne odlíčil, neštípal a očné okolie hydratoval mastnou zložkou. Naozaj top odličovač. Kúpim zase!

12, Medik8 odličovač- recenzia tu:klik jeden z najlepších pleťových odličovačov, aké som kedy doma mala. Ak nie dokonca až najlepší! Je mi za ním ľúto už teraz, pretože som u neho mala pocit, že pokožku nielen odlíčil, ale aj liečil. Kúpim zase!

13, Rôzne vzorky- v Mexiku sa mi konečne podarilo minúť zopár vzoriek tak len pár postrehov:
  • Vichy Liftactiv- krém krásne zjemnil a nafufňal pokožku. Mať viac rokov, kľudne ho skúsim
  • Steamcream- podľa mňa na ňom nebolo nič zázračné, ani vôňa ani mega hydratácia
  • Vichy Liftactiv Serum- rovnaké pocity ako pri klasickom Liftactive:) poraďte ho kľudne mamine
  • Skin&Co Truffle Serum - ďalšia Ladybox vzorka a hovorím si, ešte, že! Hrôza! Sérum ma na pokožke štípalo, plo. Jediná jeho výhoda je krásna vanilková vôňa, inak katastrofa!
  • Sparitual krém na ruky- veľmi príjemné sérum na ruky, ktoré rukám uľavilo po celodennom mori, bazéne a slnku.
Dokopy som mala dnes 13 výrobkov a z toho 9 bolo fakt super a kľudne by som si ich kúpila zase. Uvidíme, čo nás čaká budúci mesiac!

A čo vy? Máme niečo rovnaké? Koľko ste toho minuli minulý mesiac?

8 komentárov:

  1. Se sprchovým gelem od Palmolive s tebou naprosto souhlasím. Žádný zázrak to opravdu není.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľa z toho čo tu je nepoznám ale odlakovač Ebelin je super :) Olej na vlasy od Elseve som používala dlhé roky ale už som ho vymenila za olej od Gliss Kur (je taký menej olejnatý a mám pocit že mi lepšie pôsobí na vlasy). Mala som ešte aj Palmolive sprcháč.. ale táto mandľová vôňa je o ničom. vyskúšaj olivovú! Ja som na nej závislá... musím mať aj mydlo tak krásne to vonia :)

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám práve nový namiesto Lorealu Gliss Kur a vôbec mi nesadol. Podľa mňa mi z neho mastnejú vlasy a nevyživý ich do hlbky :/ ktorý máš? na farbené?

      Odstrániť
  3. Pěkný článek, ale já Dermacol make-up naprosto nemůžu, ach jo a všichni jsou s ním tak spokojení :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To serum z ladyboxu jsem taky mela, a štípalo mě pouze když jsem si toho dala na pleť hodne, kdyz jsem si dala male mnozstvi tak nestipalo :) a me to vonelo po kokosu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To serum z ladyboxu jsem taky mela, a štípalo mě pouze když jsem si toho dala na pleť hodne, kdyz jsem si dala male mnozstvi tak nestipalo :) a me to vonelo po kokosu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne