utorok 8. decembra 2015

Čo chýbalo v každodennej rutine - Bioderma Sensibio Deo


Minulý týždeň som vám ukázala všetky výrobky, ktoré používam pravidelne každý deň. Kto si príspevok poriadne prečítal mohol si všimnúť, že jeden tam predsa len chýbal! Deodorant! Je to vecička, ktorú (skoro) každý používa denne a vždy sa oplatí poznať taký, ktorý stojí za to. Čo sa týka deodorantov, nemám v podstate žiadne obľúbené, vždy sa snažím hľadať nejaké nové, dobré, ktoré stoja za to. Povedala by som, že tu nerozhoduje ani cena, je hlavné, aby fakt zaberal. Na moje šťastie mi zaberajú viac menej všetky, nie som nejaký silný potič :)) takže, to zase nie je taký problém.


Tento deodorant je určený pre citlivú pokožku a je super v tom, že sa dá použiť aj rovno po epilácii či holení. Je to pre mňa pomerne podstatný fakt, nakoľko sa holím vždy ráno, takže to, či budem plakať od bolesti alebo nie je celkom dôležité. Tých, čo si potrpia na zloženie poteší, že neobsahuje alkohol ani alumínium.  V teste potenia obstál na 1*, žiadne problémy celý deň, či som športovala, mala stres alebo len bežný kľud.
Bonusom na záver je príjemná svieža vôňa, ktorá je určená pre každý nos! Verím, že nikomu vadiť nebude, je taká príjemná, neutrálna.


Viac info na www.bioderma.com

To, koľko mi vydržal sa dozviete v empties a okrem toho už len toľko, že ak máte citlivú pokožku je to určite favorit aj pre vás. Cenovo vychádza okolo 8€, čo nie je málo, ale za lekárenský produkt ani veľa.

A čo vy? Investujete do drahších deodorantov? Skúšali ste nejaké? Ktoré? Aký je váš obľúbený? Meníte ich, či si kupujete ten istý?

6 komentárov:

  1. Ja odkedy som prvý krát vyskúšala tento deodorant, tak používam už len ten, kupujem si ho stále, pretože mi najviac vyhovuje a po inom už ani nesiahnem :-)
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na deodoranty od Biodermy som pozerala, ani ja nie som silný potič, preto mi postačia aj obyčajné veľmi dobrý je napríklad od Dove :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá opravdu dobře a halvně složení má fajn :) Moc ráda bych něco od Biodermy vyzkoušela, dost mě to láká! -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oni toho majú toľko dobrého, že ani neviem s čím by som začala ako prvým :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne