streda 20. januára 2016

Počet dokazuje ich kvalitu



Ak sa ma opýtate, aké sú podľa mňa najlepšie ceruzky na oči bez mihnutia brvou poviem, že Avon Glimmerstick. Používam ich už roky rokúce a je to jedna z mála súčastí mojej kozmetickej zbierky, ktorá sa nemení, len zväčšuje. Priznám sa, že si ich skoro nikdy nekupujem sama(nemám v okolí Avon Lady a na ne-avoňáckych eshopoch nie sú) a na sviatky ma nimi prekvapí vždy manžel alebo svokra.


Na to, prečo ich mám tak strašne rada existujú tri jednoduché dôvody:
  1. sú extrémne mäkké a po oku sa priam kĺžu
  2. majú krásny výber nositeľných farieb
  3. stoja do 3€ a to ide naozaj k sebe pomer ceny a kvality
A viete čo? Dodám ešte dva ďalšie body:
  • vydržia mi na oku krásne celý deň
  • dajú sa úžasne rozmazať a za pár okamihov s nimi vytvoríte to ceruzkové ,,smokey eyes" líčenie

Ako skoro každý rok aj tento rok som teda dostala nejaké na Vianoce a povedala som si, že vám ich musím predsa zrecenzovať. Obe sú viac letné,ako zimné ale tak sa z nich teším, že ich zrecenzujem rovno, kým ich miniem (inak toto je jeden z mála produktov, ktorý sa mi darí reálne domíňať, čo eventuálne môže aj niekomu vadiť, pretože sa pomerne rýchlo míňajú).


Prvá, ktorú som dostala je Turquise burst. Aj napriek názvu by som ju nenazvala úplne tyrkysovou, skôr petrolejovo modrou.  Presne túto farbu ako aj ceruzku používam na tie rýchle smokey eyes - nanesiete svetlejší (telový tieň) a okolo linky vrchného oka nanesiete hrubšie ceruzku. Tú následne rozmažete štetcom a voilá smokey eyes sú na svete.
Ceruzka má teda krásnu tmavšiu modrú farbu a dá sa používať ako linka na vrchné, spodné viečko, či ako tieň. Pekná farba na každý deň.


Druhá, ktorú som dostala je pre mňa osobne tyrkysová, ale volá sa Aqua Shock. Toto je inak moje druhé balenie a stále je to jedna z najkrajších tyrkysových ceruziek aké sa dajú zohnať. Je to vyslovene letná, dovolenková farba, ktorá prekrásne vynikne so zlato- bronzovým líčením. Treba sa s ňou pohrať a uvidíte, že stojí fakt za to.
Opäť použitie je rôzne, či ju dáte len hore, alebo len dole alebo sa s ňou pohráte ako s tieňom. Líčenie je zábava a tak to treba brať a experimentovať.

Na dnes teda recenzia pozostatkov z Vianoc, ktoré mi stále robia radosť. A že ich ešte pre vás mám zopár nachystaných na zrecenzovanie! Tak si užite dnešok a nezabudnite mi nechať komentár!

A čo vy a ceruzky? Používate? Farebné či len čierne/hnedé? Akú značku máte najradšej?



18 komentárov:

  1. Ceruzky pouzivam, tuto avonacku mam akurat v tmavohnedej, ktora je takmer az cierna na ociach. Ale mam aj sivu, zelenu, fialovu, mentolovu... Vsetky farby ktore mam pocit ze sa mi hodia. A je jednoduchsie pre mna spravit si ciaru na oku ako sa hrat s tienmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je aj mentolová??? To som ani nevedela! Ja rada aj tak aj tak,ale s týmito sa tá čiara robí extrémne ľahko :)

      Odstrániť
  2. Tyhle tužky mám sama moc ráda a už jsem vypotřebovala tak 3 a zrovna jednu mám teď rozdělanou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Farebné tužky nepoužívam, avšak vyzerajú dobre. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne farby :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tužky na oči nepoužívám, ale ta tyrkysová vypadá nádherně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá tyrkysová má dokonalú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Súhlasím,tieto ceruzky od Avonu sú fajn. :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já nosím jen černý linky, ale ta (podle tebe) tyrkysová se mi moc líbí a umím si s ní krásně představit líčení :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba sa odhodlať a vyskúšať aj nejaké ďalšie :) veď líčenie je zábava!

      Odstrániť
  9. ahoj, moja znama predava avon a kazdu objednavku, ci produkt dava s 20% zlavou a posiela aj postou, ak by si mala zaujem niekedy o nieco dam ti na nu kontakt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lubka budem veľmi rada ak by si mi posunula kontakt, ak by si mi mohla napísať na biancaprincipesssa@gmail.com budem ti povďačná:) Koľkokrát som si povedala, že mi chýbajú nejaké veci, teraz aspoň budem mať komu napísať :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne