streda 28. decembra 2016

Tenkrát podruhé Lush

 Prvý povianočný článok je tu :) Juch juch :) Bolo ťažké s čím začať, ale nedalo mi s jednou radôstkou, ktorú som dostala začiatkom decembra :)Lush je pre mňa značka na zozname ,,keď raz budem mať veľa peňazí tak tam budem nakupovať". Je to podľa mňa mega cute brand, najvoňavejší obchod plný super výrobkov za super nesympatické ceny :) S Lushom som teda mala vždy dva problémy - cena a potom príliš veľký výber. Je tam toho toľko zaujímavého, že človek nevie, čo si má vybrať. Keď Lush došiel kúpila som si jednu guličku do kúpeľa (po ktorej som potom hodinu čistila vaňu) a to bolo vlastne všetko. A teraz po rokoch mi domov pribudli vďaka manželovi dva úplne prvé výrobky, a tak sa teším, že ich môžem zrecenzovať a vyskúšať :)



Nakoľko mám posledné mesiace opäť problém so spánkom manžel mi vybral telové mlieko na dobrý spánok a ten najvoňavejší sprchový gél :) Musím povedať, že sama by som si lepšie nevybrala :)


Sprchový gél nesie názov Yuzu a Cocoa a ak ste ako ja tak si podľa vône určite nič nepredstavíte :) Podľa popisku na obale by mal voňať ako pomaranč s čokoládou a asi majú aj trocha pravdu :) Ja by som skôr povedala, že je to krásna sladká vôňa a pripomína mi trochu nanuk Cik Cak (ak si ho pamätáte). Je totiž sladká, ale svieža akoby s trochou zázvoru. Sprchový gél nemá úplne tradičnú konzistenciu, je veľmi jemný, ba priam akoby zamatový. Po pokožke sa krásne kĺže a nechá ju krásne prevoňanú a to veľmi dlho. Po sprcháči pekne vonia aj pyžamo takže vôňa ostáva cítiť fakt dlho. A to nehovorím o tom, ako krásne vonia kúpeľňa :)


Druhým darčekom bol telový krém Sleepy. Páči sa mi popisok na obale - až sa poddáte tomuto snovému krému, čaká vás nežne prevoňaná noc a blažený spánok. S prvou časťou musím určite súhlasiť :) Krém vonia naozaj snovo :) Je to zmes vanilky, levandule a iných kvetín, ktoré vytvárajú vážne dokonalý mix. Bez preháňania určite jeden z najvoňavejších krémov aké som kedy mala a jednotka spomedzi to, čo mám doma. Čo sa týka spánku, to asi viete, že to nie je o kréme ale o hlave :) Niekedy je to lepšie, niekedy horšie :/ Krém má strednú hydratáciu - pre normálnu pokožku je to dostačujúce, ak ju máte super suchú Excipial to určite nie je :)

Strašne rada by som napísala, že viete čo - výrobky sú predražené a nestoja za to. Sú predražené, ale sú super :) Mám z nich obrovskú radosť a budem dúfať, že mi manžel ešte niekedy bude chcieť spraviť radosť :) Oba voňajú priam skvostne a teším sa z každého jedného použitia :)

A nezabudnite sa na blogu zastaviť zajtra :) Pripravila som pre vás Silvestrovské líčenie :)

A čo vy a Lush? Hot or not?

14 komentárov:

  1. Lush je top! Uz som od nich co- to poskusala a s vynimkou tuhych deodorantov som bola so vsetkym velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dlho snívam, že si lush kúpim, ale vždy mi prišlo dosť platiť poštovné až z Česka a tak si budem musieť počkať, keď tam pôjdem na výlet :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna ten obchod je sam o sebe zážitok :) takze urcite radsej naživo :)

      Odstrániť
  3. Z Lushe jsem byla jednu dobu hrozně odvařená, vyzkoušela jsem jen pár produktů (tuhé šampony, šampuk a balzám na vlasy a masážní kostku) a bylo to takové půl napůl, něco super a něco hrůza. Ale ty jejich obchody se mi hrozně líbí, dokonce jsem se byla podívat i na Oxford street a to byl asi nejlepší zážitek mého života :D Sleepy se mi líbí, až půjdu někdy kolem Lushe, půjdu si alespoň čuchnout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám Lush veľmi rada, hlavne ich peelingy na pery, ale aj želé sprchové gély a bomby do kúpeľa. Nedávno som bola na pár dní v Prahe, tak som sa v Lush samozrejme zastavila. Priniesla som si aj tuhý šampón, ktorý práve testujem :)
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z toho mam inak rešpekt - viem ze ho všetci chvália ale nedokážem si predstavit to použitie :)

      Odstrániť
  5. Priznám sa, že som v Lush ešte nenakupovala, no výrobky vyzerajú naozaj kvalitne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yuzu sprcháč som si chcela kúpiť minulý rok, nakoniec vyhral ten šialený ružový Snow Fairy. Ale tiež neľutujem, lebo vôňa bola super :D
    inak z Lush rada používam pleťové produkty, najmä masku Cupcake a čistiacu roládu Dark Angels :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som hovorila manželovi ze nabudúce nech siahne po nejakých maskách tak si mi aspon dala tipy :) dakujem!

      Odstrániť
  7. No tak já je snad nakonec vyzkouším, i když na takové věci vůbec nejsem! :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspon raz a potom budes vediet ci sa to oplatí alebo nie :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne