utorok 17. januára 2017

Medik8 Glow Oil


 Oleje! Moja pleťová láska :) Uvidíte onedlho v spotrebovaných výrobkoch, že moja snaha navrátiť sa ku krémom nedopadla tak dobre, ako som čakala a som späť, tam kde som bola predtým. Oleje sú proste úžasná fajnšmekrovina a ak ste ešte nejaký pleťový neskúšali neviete o čo prichádzate. Vidíte, január je blogovo olejový mesiac :) Začala som minulý piatok s olejmi na jedenie :) a dnes pokračujem s jednou pleťovou lahôdkou, o ktorej sa veľa nepíše. 

Medik8 patrí medzi moje obľúbené pleťové značky z viacerých dôvodov - je to lekárenská kozmetika s veľmi koncentrovaným zložením, stačí jej málo takže sa extrémne pomaly míňa a je vidno jej účinky. 


Začiatkom decembra som hľadala nejaký produkt na zimu, ktorý mi pomôže aby moja pokožka nevyzerala tak unavene ako sa cíti. Neviem prečo, ale posledné mesiace sa cítim, ako keby som mala spavú nemoc. Som konštatne unavená a úprimne si nepamätám, kedy som mala naposledy deň, kedy som sa cítila plná energie. Ráno sa budím ako keby ma prešiel parný valec, v robote si pomáham silnou kávou a večer doháňam tie zvyšné hodiny, ktoré mi ukusne robota :) Chce to dovolenku :) Ale to je iný príbeh :) Každopádne, potrebovala som si dopomôcť kozmetikou, ktorá je v tomto neprekonateľný pomocník. To, že mi Medik8 pomôže keď moja pleť štrajkuje s nedokonalosťami som vedela a tak som dúfala, že pomôže aj s jasom :) Vybrala som si na to olej, ktorý znie priam bombovo - Glow Oil :)


Glow Oil  je určený na oživenie a vyživenie unavenej pleti. Je tvorený zmesou 12 prírodných esenciálnych olejov medzi ktorými sa nachádzajú napr. olej z damašskej ruže (ten pleť hydratuje), olej zo škorice (posilňuje a vyživuje), olej z pelargónie (zjednocuje farbu pleti), konoplný olej a Inca omega olej (vytvárajú kožnú bariéru) a vitamín C (antioxidant).  Olej nielen hydratuje a vyživuje ale redukuje jemné linky a vrásky.
Za iných okolností by som vám napísala, že posledné výhody sú fajn, ale tie ešte neriešim, ale viete čo, už mám pocit, že riešim aj to. Ako je pleť unavená vyzerá nejak sharpejovejšie :) Čo sa mi na oleji páčilo od prvého vyskúšania boli tri veci:
1, kvalitný sklenený obal s praktickou pipetou
2, príjemná vôňa (damašská ruža), ktorá pôsobí ráno sviežo a čerstvo a večer upokojujúco
3, konzistencia - ide o suchý olej, takže sa na pokožke rýchlo vstrebe a olej je možné používať aj ráno.


Čo sa týka používania, ráno je presne ten čas, kedy olej používam. Nanášam ho ako podklad pod denný krém, čím pokožke dodám extra vzpruhu a viditeľný lesk. Pokožka je naozaj žiarivejšia, hydratovanejšia a make-up vyzerá omnoho krajšie. Strašne sa mi páči čo ten olej urobí s pleťou, keď ho nanesiete - je to ako keby ste si lusknutím prsta urobili krajšiu a lesklejšiu pokožku :) No proste paráda :) To sú tie malé potešenia, ktoré kozmetika prináša. Olej je výborný najmä teraz v zime a vďaka nemu sa mi nešupinkuje tvár ani mi nijako nepne. Olej má 30ml a mal by vystačiť na 100 aplikácií, tak dúfam, že tomu tak aj bude. Snažím sa ho ,,merať" pipetou aby som z neho dostala naozaj čo najviac nakoľko nie je lacný (45 €). Dá sa inak používať aj večer (alebo aj aj) ale mne vyhovuje ráno kvôli tomu efektu, čo robí.

Olej zoženiete na stránke http://www.medaprex.sk/ (alebo český verzia.cz) kde inak momentálne prebieha povianočný výpredaj niektorých bestsellerov. Ak ste chceli niekedy vyskúšať Medik8 výrobky tak teraz je ten čas :) Pri tejto značke sa každá zľava veru hodí :)

A čo vy? Ako ste na tom s energiou? Máte jej dosť? Ako si pomáhate aby ste neboli unavení?

12 komentárov:

  1. Vypadá skvěle, ale opravdu patří do té dražší kategorie, ale o značce už jsem slyšela a věřím , že funguje.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Olej vyzerá zaujímavo, hlavne zložením, ale cena je pre mňa moc vysoká...
    Ja si ráno pomáham ružovou vodou na tvár, tá má preberie či už tým že je studená, ale aj vôňou :) a do bruška zelený jačmeň so šťavou z pol citróna a 200 ml vody :)
    Momentálne moc energie tiež nemám ale to mám zo zmeny stravy, že mi chýbajú moje prehrešky - čokoládka a cukríky, občas cipsiky a tak :D a plus z toho, že je skoro tma, ale milujem zimu a keď som veľmi unavená idem sa prejsť a to ma veľmi dobije energiou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som po mesiacoch používania zeleného jačmeňa zistila, ze ho nemozem používať :/ príšerne ma z neho svrbí celé telo a konštantne som bola vyhádzana. Dlho som si to nespájala ale potom to z reči na reč spomenula v robote moja sefka a mne rozsvietilo ze ved mne sa deje to iste. Tak som ho bohužiaľ posunula ďalej a teraz rano na lacno pijem makový olej. Co sa týka olejov tie striedam - tento je moj prvý neprírodny a som spokojná. Ked ho miniem čakajú ma dva nove (iné) na testovanie a tie ta potom podla mna záujmu :)

      Odstrániť
  3. Já jsem se dříve olejům docela vyhýbala, protože jsem si myslela, že mastnější pokožce dobrou službu moc nepřinese, ale musím uznat, že jsem se šeredně mýlila a teď používám oleje docela často :-) A tenhle nevypadá vůbec zle, a mám pocit, že podobný koncept oleje nabízí i značka Avon :-) ale jeho cena se pohybuje kolem 100 Kč.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna toto si mysli inak kazdy kto olej este nevyskúšal :) moja mamina ma napríklad uplne nechápe ze ako sa mozem patlat olejom ved je to príšerne mastne ale práve naopak - ak je správny olej krasne sa do pokožky vsiakne a ten ju pekne hydratuje a výživi :)

      Odstrániť
  4. zaľúbila som sa do pleťových olejov, a presne ten efekt rozžiarenej krajšej pleti sa mi tiež veľmi páči :) ja si ho ale väčšinou dávam na noc :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasické prírodné oleje si dávam na noc aj ja, ale tym ze tento je suchý a rozjasnujuci lepsie mi vyhovuje rano :)

      Odstrániť
  5. Olejíčky na plet používám poměrně ráda, přestože mám pleť mastnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podla mna ked je dobre sadnuci olejicek je jedno aky typ pleti človek ma :)

      Odstrániť
  6. S tou energiou som na tom podobne :/

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne