štvrtok 23. februára 2017

Skúšali ste pod oči fialový korektor?


Jedna vec je, keď v hlave evidujete, že nejaký tip produktu existuje, ale reálne ho ignorujete. Druhá vec je, keď sa dokopete k tomu, aby ste ho vyskúšali a začali reálne denno denne používať. To zvyčajne vyžaduje vyjsť z komfortnej zóny a začleniť do vašej rutiny niečo nové, alebo nahradiť niečo, na čo ste už zvyknuté. A trošku z oboch bolo u mňa začatie používania fialového korektoru pod oči. Vo všeobecnosti nejde o žiadne objavenie Ameriky, ale pre mňa to bola celkom veľká zmena. Pochopiteľne jedna z tých pozitívnych J


Aj napriek tomu, že som fialový korektor párkrát vyskúšala, nikdy sme sa nijako extra nezblížili. Nejak extra som nevidela jeho opodstatnenie ani výhodu oproti klasickému béžovému korektoru. Ale! PPC reklama mi raz v noci odporučila Max Factor CC Colour Corrector a ja som si ho vložila do košíka. Pre správnosť údajov treba povedať, že korektor som si kúpila niekedy v lete a odkedy som ho mala doma som ho do decembra ani len neotvorila. Miestami som ľutovala kúpu, miestami som sa tešila na vyskúšanie ale tak či onak nie a nie odhodlať sa na vyskúšanie.


Ale! Nakoľko mi chorý, chrápajúci manžel pred pár týždňami urobil ráno desivé kruhy pod očami, povedala som si, že je čas ísť v skrývaní kruhov o ligu vyššie! Vytiahla som novú fialovú zbraň!


Najprv som sa ho trochu bála a používala som ho na podklad pod make-up. Naniesla som ho v trojuholníkovom tvare pod oči, rozotrela a následne naniesla make-up. Výsledok? Očné okolie prejasnené, kruhy pod očami prekryté a bez potreby ďalšieho nanesenia iného korektoru.


O niekoľko dní na to, som bola odvážnejšia a korektor som si začala nanášať na make-up. Výsledok? Ešte lepší! Krásne prejasnenie, otvorenejšie oči absolútne žiadne stopy po kruhoch. Prečo som s ním toľko otálala???




Aj napriek pomerne strašidelnej fialovej sa farba naozaj krásne rozotrie a zneutralizuje kruhy pod očami ako malé cievky alebo žilky. Niekedy sa vážne netreba báť vecí, na ktoré nie ste zvyknuté a vyskúšať niečo nové. U mňa odvtedy išli iné rozjasňovače a korektory bokom a každý deň používam tohto fialového pomocníka. Praktické je inak aj toto vysúvacie ceruzkové balenie, vďaka ktorému si povestný rozjasňujúci trojuholník urobíte extrémne ľahko. Korektor inak drží krásne celý deň a negrčkavie sa.

Čo vám poviem, super výrobok!

A čo vy a farebné korektory? Máte ich radi? Skúšali ste? Ktoré farby?

3 komentáre:

  1. tak ja som asi slepá, ale podľa mňa ti nepomohol vôbec :D a ešte jeden farebný korektor je ok, ale čo niektoré youtuberky vedia dorobiť s color correction... záhadné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja pouzivam na pod-ocne kruhy oranzovy korektor z tej istej MF rady (funguje to tak, ze ked si na colour-wheel napr tento: https://themysticallifepotion.files.wordpress.com/2015/11/color_wheel_no_cover.png najdes cca farbu tvojich kruhov pod ocami - moje tahaju do modra - tak ta protichodna farba ich 'dorovnava/neguje'...cize z tejto rady su na kruhy zlty alebo oranzovy (oba su super, odporucam), zeleny je tusim na opt.stahovanie zacervenani a tento fialkovy co si pamatam, na kvazi 'ozivenie' zvadnutej pokozky (tzv.dull skin) - ja bych to pod oci isto nedavala, aj ked viem, ze baby to patlu kade-tade...este maju aj ruzovy, ale ten je uz ani neviem na co...mne sa tento prodkut dost paci, musim povedat. J.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne