sobota 24. júna 2017

Jedna z vecí, ktoré ma až tak nebavia :)

Ak niečo nie je moje hobby tak potom je to určite home decor. Neviem prečo, ale nikdy som sa v tom nenašla a zariaďovanie bytov pre mňa bolo nevyhnutnosť a určite nie radosť alebo vášeň. Jasné, že som chcela a chcem, aby sme to doma mali čo najkrajšie, ale nie som ten typ čo bude dve hodinu stáť nad tapetami a lamentovať nad nimi ako keby to bolo najväčšie životné rozhodnutie. Skôr rýchlo, efektívne a pekne :) to je moje nákupné krédo. 

V predposlednom príspevku ste mi písali, že by ste radi videli video o tom ako to u nás vyzerá a tak som si povedala, že keďže je vlastne sobota, tak vám o tom trochu napíšem. Je to vlastne rok, čo bývame v novom, tak by sa možno aj hodil nejaký update. Na to, aby som mohla natočiť kompletné video mi chýbajú doma doladiť už len tri veci :) - jedna veľká, čo je pracovný kútik a dve malé - ,,niečo" pekné na zútulnenie spálne a stojaca lampa. 

Čo sa týka pracovného kútika, ten už máme viac menej premyslený a po dovolenke k nám dôjde stolár, ktorý nám ho bude robiť kvôli atypickému priestoru na mieru. Neskutočne sa teším, pretože si takto vytvorím taký môj malý blogový kútik, kde si budem môcť v kľude písať články a strihať videá.


To niečo malé na zútulnenie spálne je však otázne. Viem, že mi tam niečo chýba, ale neviem čo. Čakám, že nájdem niečo, čo mi len tak cvrkne do oka a bude to presne ,,to" čo nám doma chýbalo. Posledný mesiac zvažujem, že si splním svoj detský sen a kúpim si toaletný stolík. Reálny, old school, krásny toaletný stolík :)


Pochopiteľne, že ten prvý ružový je len ilustračný, z toho som naozaj vyrástla a zvažujem skôr nejaké pekné drevo, ktoré mi zapadne k drevenej masívnej posteli. Veľmi sa mi páči tento prvý s tým šedým detailom (podobný som videla u Zoelly) pretože je relatívne jednoduchý, ale zároveň má šmrnc. Stolíky som objavila na stránke https://favi.sk/, čo je úprimne moja momentálna závislosť. Odkedy som si tam kúpila moje zrkadlo snov, nedám na stránku dopustiť a vždy, keď chcem niečo špeciálne, čo sa vymyká ,,štandardu" tak idem rovno tam. Inak Favi bol pre mňa úplný prokrastinačný objav, ktorý som našla raz už v absolútnom zúfalstve a odvtedy o tejto stránke hovorím každému, kto si zariaďuje bývanie, alebo hľadá niečo iné. Teším sa, aj keď vám ukážem to zrkadlo, podľa mňa sa vám bude isto páčiť :)




Otázka len je, myslíte si, že je toaletný stolík ešte stále ,,in" alebo je to už prežitok? Neviem sa rozhodnúť, či to pre mňa bude vec, ktorú budem reálne využívať alebo to skončí ako odkladisko neporiadku. 

Dajte vedieť čo si myslíte :) Každá rada je cenná :)

A čo vy? Máte doma toaletný stolík? Láka vás? Je niečo, čo ste veľmi chceli, keď ste boli malé, ale už ste z toho vyrástli?

2 komentáre:

  1. Tento stolek se mi vůbec nelíbí, jsem pro moderní desing a tohle mi příjde už zastaralé. Já kosmetiku skladuji v šuplíkové komodě a v šuplících u psacího stolu v pracovně, který mimo jiné vypadá i trošku jako kosmetický stolek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uplne stebou suhlasim stym lamentovanim, tiež ma to nejako nebavi čačkať mačkať... :))ja som za klasiku a hotovo

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne