utorok 9. januára 2018

Šípková Dulcia zase nesklamala!


Aj keď je vonku 12 stupňov, čo je taká chichi zima, stále je to zima. Stále mám po dlhšej prechádzke vyštípané líčka a väčšina krémov ma nepremasťuje dostatočne. Ale to slovo väčšina je veľmi dôležité, pretože stále sa nájdu také krémiky, ktoré brutálne stoja za to a vy by ste o nich mali vedieť. Ak teda máte suchú pleť :) Inak to pre vás bude nočná mora.


Odkedy som mala kofeínový očný krém od Dulcie (recenzia klik:tu) vedela som, že musím vyskúšať niečo ďalšie. A čo je lepšie ako pleťový krém? Čo ma mierne prekvapilo bolo, koľko krémov má Dulcia na stránke https://www.krasnakazdyden.cz/ v ponuke. Nebol to teda ľahký výber :) aj keď priznám sa, že na prvom mieste jednoznačne skončil Šípkový krém na tvár s provitamínom B5. Krém je super na suchú a citlivú pokožku a ako už vieme obsahuje šípku čo znamená, najväčší pomocník na jazvy a pigmentové škvrny. 

Jediná vec, ktorá ma trochu odrádzala bol popis na stránke, kde sa píše, že ide o ľahký krém - tie sú pre mňa na zimu no go, ale povedala som si, že uvidím, keď tak bude na leto. Hneď po prvom použití som si vnútorne poďakovala za to, že ma popisok neodradil, pretože krém je všetko, len nie ľahký! Pre mňa je to absolútne ideálny zimný krém - hutný, ale tak akurát, aby som ho mohla používať ráno a dať na neho make-up.


Krém má peknú krabičku a menej pekné balenie. Chápem, že ide v Dulcia viac riešia asi obsah ako obal, ale mne sa tieto plastové nádobky jednoducho nepáčia. Jediná výhoda je, že dávkovač je urobený dobre a viete si regulovať množstvo krému. Aj keď si dáte len pol pumpičky (stačí) krém neztuhne a ráno idete jednoducho ďalej.

Krémik má žltú farbu (kvôli šípke) a veľmi príjemnú vôňu. Aj napriek hutnej konzistencii sa veľmi dobre nanáša a do suchej pokožky sa okamžite vpije. Inak obsahuje samé dobré veci - ružovú vodu, panthenol alebo santalové drevo. 


A výsledky? Nepnúca pokožka! Naozaj skvostná hydratácia a predĺženie funkčnosti make-upu. Pokožka je jemná, hebká a očividne krajšia. Odkedy používam tento krém a Avokádový olej (recenzia tu:klik) je moja pokožka tak krásna, ako už dlho nebola. Takmer žiadne nedokonalosti, vypnutá, farebne zjednotená. No proste šípka zase nesklamala :)


Krémik má 50ml a stojí 17 €. Nie je to málo peňazí, ale ak máte suchú pokožku viete, že ten pocit, keď vás nič nepne je na nezaplatenie. Ak sa k tomu navyše pokožka vyhladí tak je to hodné príplatku :)

A čo vy a táto zima? Pne vás pokožka? Aký krém teraz používate?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne